Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی برگزاری باشکوه و متفاوت مراسم دهه اول ماه محرم در سراسر کشور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی با سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های مجاهدانه و هوشیارانه فرماندهان و کارکنان این نیرو و نیز همکاری مردم در این راستا، قدردانی و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی تاکید کرد: خدای بزرگ را شاکریم که به رغم تبلیغات مسموم دشمنان اسلام و محرم، آئین‌های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده با تدابیر، تمهیدات و برنامه ریزی‌های دقیق و هوشمندانه نیروی انتظامی و هم افزایی و همکاری سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و به ویژه مشارکت مردم فهیم و قانون مدار کشورمان، در امنیت کامل و نظم مثال زدنی برگزار و در وضعیتی متفاوت تجربه منحصر به فردی را در تاریخ ثبت کرد.

فرمانده کل سپاه نقش مشارکت مردم عزیز و عزادار ایران در برگزاری باشکوه و پرشور و شعور برنامه‌های سوگواری تاسوعا و عاشورا در لبیک به توصیه‌های رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را قابل تحسین و درس‌آموز توصیف و افزود: همکاری و التزام عزاداران و هیئت‌های مذهبی به رعایت توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا بیانگر عزت، عظمت و کرامت ملت ایران و پای بندی آنان به صیانت از نعمت امنیت و سلامت جامعه بود که در این شرایط خطیر پلیس مقتدر و مجاهدان سلامت را یاری بخشید.

کد خبر 5014891 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلامی سردار حسین اشتری اباعبدالله الحسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی انتظامی ایالات متحده امریکا مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت برجام حسن روحانی سعید خطیب زاده محمد جواد ظریف محرم 99 هفته دولت محمدجواد ظریف جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم