Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سید محمد موسوی زاده روز پنجشنبه در دیدار با نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: پارسال هم حدود ۲۳۰ میلیارد ریال کار زیرساختی و توسعه ای در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان های شاهرود و میامی  انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد اشتراک های برق استان سمنان مربوط به شهرستان های شاهرود و میامی است، ادامه داد: دستکم ۳۰ درصد تاسیسات توزیع برق استـان به این ۲ شهرستـان  اختصـاص دارد و سهم مصرف انـرژی این شهرستان ها به نسبت استان، ۲۷ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه بالاترین مقدار ترکیب مصرف انرژی شاهرود با ۳۴ درصد و میامی با ۶۰ درصد در بخش کشاورزی استفاده می شود، اظهار داشت: این ترکیب مصرف نشان دهنده آن است که در شرق استان، انرژی صرف کشاورزی گردیده و در منطقه غرب استان، انرژی در بخش صنعتی مصرف می شود.

موسوی زاده ابراز داشت: طرح"۰۹۹" یا عبور از اوج مصرف بار تابستانی بدون اعمال خاموشی، با مشارکت ارزشمند مشترکان به نحو شایسته ای پشت سر گذارده شد و مشترکان شهرستان های شاهرود و میامی ۵/۵ مگاوات در اوج مصرف با شرکت توزیع برق استان همکاری داشتند.

در هفته دولت  ۲۰ طرح عمرانی برق رسانی با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال افتتاح شد.

اداره توزیع برق شاهرود به حدود ۱۰۰ هزار مشترک برق رسانی می کند.

برچسب‌ها شاهرود میامی شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود میامی شركت توزيع نيروی برق شاهرود میامی شركت توزيع نيروی برق شاهرود و میامی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی