Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:32:31 GMT

استاند‌ار همدان: ۴ گاوداری ۶ هزار راسی در استان همدان ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۴۵۸۳

استاند‌ار همدان: ۴ گاوداری ۶ هزار راسی در استان همدان ایجاد می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- استاندار همدان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۴ گاوداری ۶ هزار راسی در استان با سرمایه‌گذاری شرکت شستاگفت: درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه کشور حمایت و تقویت مالی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سعید شاهرخی استاندار همدان ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی توسعه استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، وفاق، همدلی و انسجام بین کلیه مسئولان اجرایی و مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، راز تحقق برنامه‌های دولت و نظام در استان  دانست و اظهار داشت: تمام دستگاه‌های مختلف اجرایی استان برنامه‌های خود را طبق سند راهبردی و عملیاتی 3 ساله توسعه استان پیش می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه طبق سند توسعه استان باید سالانه 5 هزارمیلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شود، افزود: طبق سند راهبردی و عملیاتی سه ساله استان تعهد شده که سالانه 20 هزار شغل فراهم شود که خوشبختانه توانستیم بیش از میانگین سالانه یعنی 24هزار شغل ایجاد کنیم.

نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور استقول نوبخت برای تکمیل 9ماهه پروژه 2هزارواحدی ‌مسکن ‌محروماننوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مدنظر رئیس‌جمهور ورود نکرده‌ایم

استاندار همدان از تولید 5 میلیون انواع محصولات کشاورزی در استان خبر داد و بیان کرد: 85 درصد اراضی مستعد استان همدان به صورت مکانیزه آبیاری می‌شوند و در حال حاضر نیز  به دنبال توسعه این مهم هستیم.

وی نماینده ولی فقیه در استان را محور وحدت برشمرد و تصریح کرد:  مجمع نمایندگان استان نیز با دلسوزی تمام در فکر توسعه استان هستند و در کنار دولت تلاش می‌کنند.

 شاهرخی استاندار همدان با بیان اینکه با وجود تحریم‌های ظالمانه، استان همانند یک کارگاه بزرگ مشغول فعالیت است، اظهار داشت: طبق تعهدات پذیرفته شده در سند توسعه استان، تا کنون فقط در شهرستان درگزین عملیات اجرایی 300 هکتار گلخانه شروع شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات  اجرایی 4 گاوداری 6 هزار راسی در استان همدان با سرمایه‌گذاری شرکت شستا، عنوان کرد: درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه کشور حمایت و تقویت مالی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی  استان تا پایان دولت همه آن‌ها به بهره‌برداری رسند.

انتهای پیام/742/ش

R41405/P/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه همدان: برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال نیازمند توجه به فرهنگ هستیم بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز جامع سرطان همدان معاون رئیس جمهور  ۱۰ هزار واحد مسکونی در همدان را افتتاح می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه همدان: برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال نیازمند توجه به فرهنگ هستیم بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز جامع سرطان همدان معاون رئیس جمهور  ۱۰ هزار واحد مسکونی در همدان را افتتاح می‌کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۳ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۴ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۵ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۶ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۷ آیا نظریه آب‌های ژرف خراسان جنوبی را از بحران کم‌آبی نجات می‌دهد؟ ۸ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان مهمترین اخبار استانها اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم اختصاص ۵۰۰ کولر گازی به مدارس جنوب سیستان و بلوچستان/ ۲۰۰ کلاس درس خشت و گلی جمع‌آوری شد+فیلم معاون رئیس جمهور: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان ‌ساخته می‌شود ‌ میزگرد| حلقه مفقوده در مقابله با آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها / چرا نمایندگان مجلس کمک نمی‌کنند؟ + فیلم مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور عراق| انتقاد تند گروه‌های سیاسی از ادامه حضور آمریکایی‌ها و ادعاهای مشاور الکاظمی اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور توسعه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است

معاون اول رئیس‌جمهور گسترش روابط با آفریقا را راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی تهران با کشورهای دوست و همچنین جهان براساس راهبرد برد-برد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مخبر عصر _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت هم است، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ۱۰ ساله همکاری دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضا شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضا شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

کد خبر 748539

دیگر خبرها

  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است