Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،گفت: از تمامی مردم خراسان رضوی که در ماه محرم اصول بهداشتی را به‌خوبی رعایت کردند تا سلامت خودشان و دیگران به خطر نیافتد تقدیر و تشکر می‌کنیم.
او با اشاره به اینکه مسئولان سلامت استان نگران موج سوم کرونا هستند، افزود: همزمانی سفر‌های پایان فصل تابستان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و نیز سوارشدن موج آنفولانزای فصلی روی موج کرونا به‌شدت موجب نگرانی بوده و لذا می‌طلبد که مردم استان بیش از پیش اصول  بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش، فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید تدابیر لازم برای کنترل موج سوم کرونا در خراسان رضوی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهدادامه داد: از هیئات مذهبی سراسر کشور تقاضا می‌کنم امسال عزاداری را در شهر‌های خود برگزار کرده و از سفر به مشهد جداً خودداری کنند، چرا که ما نگران موج سوم کرونا هستیم.   تقدیر از عزادارانی که اصول بهداشتی را رعایت کردند
حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم ضمن تشکر از اقدامات موثر خادمان حوزه از ابتدای بحران کرونا تاکنون، گفت: ماه محرم امسال با شکوه و شعور حسینی به بهترین وجه برگزار شد لذا از تمام مردم عزادار که دستورالعمل‌های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا را رعایت کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
او  با بیان اینکه دهه اول محرم تجربه خوبی از برگزاری متفاوت عزاداری‌ها در شرایط بحرانی بود، افزود: از مسئولان هیئات مذهبی که با وجود سختی‌های برگزاری جلسات در ماه محرم امسال، مسائل بهداشتی را رعایت کردند باید تشکر کنیم.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم محرم 99 موج سوم کرونا رعایت کردند خراسان رضوی موج سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی

ویدئویی از جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در روستای سلیمانی شهرستان فیروزه استان خراسان رضوی را مشاهده می‌کنید.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی