Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه پل میانرود زمان زیادی به طول انجامیده و به علت کمبود اعتبارات و اختلافات پیمانکاری به نتیجه نرسیده است، تکمیل آن نیازمند اعتبارات ملی است.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه پدافند ملی در دوران دفاع مقدس به  مسیر جاده دزفول، شوشتر و اهواز نیاز بود، سیل اخیری که رخ داد، ضرورت احداث این جاده را دوچندان کرد، پل در حریم این جاده نیز بخش عمده‌ای از دو طرف دز را که اینجا مردم مشغول کار و زندگی هستند و قطب کشاورزی به شمار می‌رود پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دیدار قالیباف با جمعی از کارگران هفت‌تپه

وی افزود: چون پروژه این پل از محل اعتبارات استانی در حال انجام بوده، برای تکمیل آن نیازمند تزریق بودجه از اعتبارات ملی نیز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر تکمیل این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن عنوان کرد: طبق بررسی‌ها این پروژه؛ زمان زیادی به طول انجامیده و به علت کمبود اعتبارات و اختلافات پیمانکاری به نتیجه نرسیده است؛ در حالی که انتظار می‌رفت در مدت ۲۰ ماه به اتمام برسد.

قالیباف اضافه کرد:علاوه بر پروژه پل، یک مسیر ۴ بانده به طول ۱۴ کیلومتر نیز داریم که در برنامه گنجانده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانال‌های آب و زهکش‌های زمین‌های کشاورزی این منطقه نیز در حریم و مسیر جاده قرار گرفته است، این موضوع می‌بایست سامان‌دهی شود. در تلاش هستیم پروژه پل و جاده همزمان به نتیجه برسد، در برنامه جمع‌بندی روز جمعه راه‌کارهای این پروژه نیز ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین محمدباقر قالیباف دوران دفاع مقدس اهواز مجلس شورای اسلامی شوشتر قالیباف پروژه پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از شعب منتخب بانک­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

همزمان با ابلاغ سیاست­‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌­ها و حسب دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه­‌های خدمت‌رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب منتخب بانک‌­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیات بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت­گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف متقاضیان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تاثیر آن بر ناترازی بانک‌­ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت