Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@13:37:46 GMT

آغاز اردوهای نوجوانان و جوانان جودو تا پایان شهریور

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۵۷۵۰

آغاز اردوهای نوجوانان و جوانان جودو تا پایان شهریور

‍‍‍‍‍‍

اردوهای تیم‌های نوجوانان و جوانان جودو تا پایان شهریور ماه در تهران آغاز می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط فدراسیون جودو، بعد از تشکیل جلسه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با رئیس فدراسیون جودو، مقرر شد اردوهای تیم‌های ملی جودو به صورت محدود و طبق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مسئولان این فدراسیون تصمیم دارند اردوهای تیم‌های نوجوانان و جوانان جودو را تا پایان شهریور ماه استارت بزنند.

این اردوها به صورت محدود و احتمالا در دو گروه در هر تیم برگزار می شود و ورزشکاران پیش از حضور در اردو تست کرونا خواهند داد.

فدراسیون تصمیم دارد در گام بعدی با همین شرایط اردوهای تیم های بانوان را نیز با برنامه ریزی مناسب آغاز کند.

میراسماعیلی: یک سوم پول فوتبال در رشته‌های دیگر خرج شود، دستاوردها درخشان‌ خواهد شد/ روبه‌روی فدراسیون جهانی جودو نیستیم


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جودو ایران جودو بیشتر بخوانید... پرداخت حقوق ماهانه ۲۰ میلیون ریالی به حساب بانوی تاریخ‌ساز جودو پایان پرداخت یک سال حقوق مدال‌آوران رده‌های پایه از سوی مسئولان فدراسیون جودو/ تداوم پرداخت حقوق بریمانلو تا المپیک توکیو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پرداخت حقوق ماهانه ۲۰ میلیون ریالی به حساب بانوی تاریخ‌ساز جودو پایان پرداخت یک سال حقوق مدال‌آوران رده‌های پایه از سوی مسئولان فدراسیون جودو/ تداوم پرداخت حقوق بریمانلو تا المپیک توکیو واژه های کاربردی مرتبط جودو ایران جودو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| استقلال - تراکتور؛ مجیدی سعادتمند می‌شود یا ساکت؟ ۲ نشست سرنوشت‌ساز خلیل‌زاده با رسول‌پناه/ پیشنهاد جدید برای مدافع پرسپولیس از لیگ قطر ۳ جزئیات توافق بشار رسن با پرسپولیس/ افزایش ۱۰ درصدی قرارداد و تسویه مطالبات ۴ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۵ خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! ۶ تذکرات مهم فدراسیون فوتبال درباره نقل‌وانتقالات باشگاه‌ها/ اخطار درباره قراردادها و دلال‌ها ۷ احتمال انتقال مسی از بارسلونا تنها در ازای ۱۰۰ میلیون یورو ۸ قنبری: پیشنهادهای بهتری داشتم اما دنبال تجربه‌ای جدید بودم مهمترین اخبار ورزشی بخشی از پروتکل‌های بهداشتی در قطر؛ خروج از هتل ممنوع/ ۲ هفته قرنطینه برای شهروندان ۱۶۳ کشور دنیا از جمله ایران اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل تراکتور جزئیات توافق بشار رسن با پرسپولیس/ افزایش ۱۰ درصدی قرارداد و تسویه مطالبات حاشیه فینال جام حذفی| کری‌خوانی به سبک استقلالی‌ها برای پرسپولیس/ بنرهای تبلیغاتی دست بردار نیستند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور تقدیر سردار سلامی از فرمانده ناجا برای برقراری امنیت مراسم محرم آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو ایران جودو جودو ایران جودو اردوهای تیم فدراسیون جودو پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران