Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:09:48 GMT

چندین سناتور آمریکایی خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۷۱۷۳

چندین سناتور آمریکایی خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه شدند

‍‍‍‍‍‍

تعدادی از نمایندگان حزب دموکرات در سنای آمریکا با ارسال نامه‌ای به وزیر خزانه‌داری کشورشان، روسیه را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرده و خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه این کشور شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، 11 نفر از نمایندگان حزب دموکرات در سنای آمریکا روز پنج‌شنبه طی نامه‌ای رسماً از «استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا خواستند که تحریم‌های جدیدی علیه برخی افراد و نهادهای روسی که به گفته آنها دنبال دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر (آبان) و ضربه زدن به «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در این انتخابات هستند، وضع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 11 سناتور دموکرات در نامه خود با استناد به گزارش مرکز ملی ضدجاسوسی آمریکا که در آن روسیه، چین و ایران به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم شدند، خطاب به وزیر خزانه‌داری آمریکا گفتند: «این دولت [دولت ترامپ] مدت‌ها قبل باید این پیام مستقیم را برای رئیس‌جمهور پوتین ارسال می‌کرد: آمریکا پاسخی فوری و شدید به ادامه دخالت در انتخابات خود خواهد داد.»

سناتورهای دموکرات در این نامه که به رهبری سناتور «ران وایدن» نماینده ایالت اورگن در سنای آمریکا تدوین شده، از استیون منوشین خواسته‌اند که با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا کلیه اتباع و نهادهای روسی که به گفته آنها در قضیه دخالت در انتخابات آمریکا نقش دارند را شناسایی کند.

در ادامه این نامه تأکید شده است: «تقریباً هیچ تهدید امنیت ملی جدی‌تر از این نیست که افرادی بخواهند اطمینان مردم و اثربخشی انتخابات دموکراتیک ما را تضعیف کنند.»

دونالد ترامپ از ابتدای دوران ریاست جمهوری خود بارها از سوی دموکرات‌ها به ارتباط نزدیک با روسیه و تأثیر پذیرفتن از ولادیمیر پوتین متهم شده است.

برخی مخالفان ترامپ ادعا می‌کنند که دولت روسیه برای پیروزی ترامپ در انتخابات سال 2016 آمریکا مداخله کرده است؛ ادعایی که با وجود تحقیقات گسترده نهادهای مربوطه در آمریکا به رهبری «رابرت مولر» بازرس ویژه این پرونده هرگز به اثبات نرسید.

اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر بحث دخالت روسیه و دیگر کشورها به‌ویژه چین و ایران در انتخابات آمریکا بار دیگر در محافل سیاسی و رسانه‌ای آمریکا داغ شده است.

نگرانی سناتورهای آمریکایی درباره احتمال دخالت در انتخاباتگزارش| ایران چه سودی از دخالت در انتخابات آمریکا می‌برد؟ادعای مقام اطلاعاتی واشنگتن درباره اثرگذاری ایران، چین و روسیه بر انتخابات آمریکاتلاش دوباره واشنگتن برای القای دخالت ایران و روسیه در انتخابات آمریکاادعای پامپئو درباره تلاش روسیه، چین و ایران برای تاثیر در روند انتخابات آمریکا

انتهای پیام/.

 

R1535/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین اخبار "روسیه" سناتورهای آمریکایی اخبار "آمریکا" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین اخبار "روسیه" سناتورهای آمریکایی اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ العربی الجدید: امارات موشک اندازهای اسرائیلی را در اختیار حفتر قرار داده است ۲ اعلام توزیع واکسن کرونا در آمریکا در آبان‌ماه/ افزایش نگرانی از سیاسی‌ کاری ترامپ ۳ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۴ حکم اعدام برای ۷ سعودی در رابطه با پرونده انفجار مسجد شیعیان الاحساء ۵ عراق| انتقاد تند گروه‌های سیاسی از ادامه حضور آمریکایی‌ها و ادعاهای مشاور الکاظمی ۶ نامه ملک سلمان برای ولیعهد کویت ۷ آمریکا ۳ شخص حقیقی و ۱۱ شرکت را به دلیل نقض تحریم‌های ایران تحریم کرد ۸ کشف جسد ۵۷ سرباز سوری قربانی داعش در الرقه مهمترین اخبار بین الملل تحولات سیاسی لبنان|دیدار مصطفی ادیب با عون در بعبدا/ تاکید فراکسیون حزب الله بر تسهیل روند تشکیل دولت جدید خطیب زاده: ظریف روز دوشنبه میزبان وزیر خارجه سوئیس خواهد بود ارتش رژیم صهیونیستی طی ۱۹ روز ۱۰۰ بار غزه را هدف قرار داد کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ مهمترین اخبار تسنیم ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به دلیل بی‌توجهی‌ها مدارس تا روز شنبه نحوه حضور دانش‌آموزان را اطلاع خواهند داد اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰ میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ درخواست سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از بازگشایی مدارس جام حذفی فوتبال| تراکتور برای قهرمانی فقط یک نیمه بازی کرد/ توقف مجیدی در جاده سعادتمندی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین اخبار روسیه سناتورهای آمریکایی اخبار آمریکا حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین اخبار روسیه سناتورهای آمریکایی اخبار آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات آمریکا دخالت در انتخابات حزب دموکرات بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

 سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها