Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:50:26 GMT

شرط به نتیجه رسیدن طرح های مجلس از نظر میرسلیم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۷۴۷۱

شرط به نتیجه رسیدن طرح های مجلس از نظر میرسلیم

به گزارش جماران؛ سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «‌طرحهاى بسیار خوبى در ‎مجلس براى گره‌گشایى از مسائل بغرنج و مشکلات معیشتی مردم پیشنهاد شده ولى اگر به یک مقدمه اساسى و لازم عنایت نکنیم آن طرحهاى خوب به ثمر نمى رسد و یا در نطفه خفه می شود. آن مقدمۀ واجب، مبارزه با ‎فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

اخبار مرتبط 4 ریشه عمده بروز فساد در کشور از نظر میرسلیم میرسلیم تهدید به شکایت کرد مجلس ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم را رد کرد اصرار میرسلیم بر ادعایش: یک نماینده از شهرداری مبالغی گرفته است واکنش جدی مجلس به ادعای میرسلیم درباره قالیباف روایت میرسلیم از تذکرش به قالیباف و حواشی پرونده رشوه 65 میلیاردی واکنش سخنگوی قوه قضاییه به ادعای 65 میلیاردی میرسلیم نامه احمد توکلی به میرسلیم در رابطه با ادعای وی علیه قالیباف مجلس یازدهم قید «میرسلیم» را هم می زند؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی سید مصطفی میرسلیم مبارزه با فساد سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان