Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش المیادین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در لبنان که از طریق ویدیو کنفرانس در حال برگزاری است در گفت: «ما امروز گرد هم آمدیم تا بگوییم مردم فلسطین در داخل و خارج متحد خواهند ماند».

او افزود: «ما در حال گذر از یک مرحله بی سابقه خطرناک هستیم  که دارای ماهیت تهدید استراتژیک برای آرمان‌های فلسطینی و همچنین برای منطقه است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که معامله قرن و برنامه‌های حاصل از آن دستیابی به اهداف خطرناکی را دنبال می‌کند که هدف نخست آن ضربه زدن به ارکان مسئله فلسطین است.

 هنیه گفت: «طرح‌های آمریکا از معامله قرن تا اشغال کرانه باختری و سازش با رژیم صهیونیستی همگی به فراموشی سپردن تاریخ و جغرافیاست».

او افزود: «ما وارد مرحله گفت‌وگوی جدی شدیم به گونه‌ای که مسئله فلسطین را از رکود و بن بست قبلی به بررسی پیش بینی یک تهدید استراتژیک برای آن منتقل کردیم».

هنیه گفت: «هیچ کسی، هر کسی می‌خواهد باشد، نمی‌تواند حقوق ثابت ما را زیر پا گذارد و معادلاتی را بسازد، بلکه این ما هستیم که معادله را می‌سازیم».

رئیس دفتر سیاسی حماس  تاکید کرد: «گزینه ما مقاومت فراگیر است و غزه توانست در اوج محاصره نظریه بازدارندگی در برابر دشمن را اتخاذ کند».

او نخستین قدم را ساماندهی وحدت ملی فلسطین خواند و گفت: «موضع یکپارچه فلسطینی‌ها راه حل اساسی در برابر نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است».

هنیه افزود: «گام دوم مقاومت با همه اشکال مردمی، سیاسی، قانونی و ... و در راس آن مقاومت نظامی است».

رئیس دفتر سیاسی حماس گام سوم را ایجاد ائتلافی قوی در منطقه مبتنی بر راهبرد مقاومت و حمایت از مسئله فلسطین دانست.

رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به اسرای فلسطینی هم گفت: «مقاومت ما که توانسته است پیش از این با همه راه‌ها، اسرای فلسطینی را آزاد کند، امروز هم قول می‌دهد که شما را از بند رژیم صهیونیستی آزاد کند».

او اردوگاه‌های آوارگان فلسطین در لبنان را هم دژ مقاومت و کلید بازگشت توصیف کرد و گفت: «آن‌ها همچنان عامل ثبات و وحدت هستند».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حماس فلسطین پارسی خبر رئیس دفتر سیاسی حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است

نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از نظر ایران راه حل همه‌جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان‌پذیر است.

به گزارش ایسنا، نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیوریورک ضمن حمایت کامل از عضویت فلسطین اظهار کرد، ما عمیقا از اقدام غیرمسئولانه ایالات متحده و سواستفاده از وتو برای جلوگیری از احقاق حق مشروع فلسطینی ها متاسفیم. این وتو شرم آور که برخلاف اراده جمعی جامعه بین المللی صورت گرفت، بار دیگر نشان داد که ایالات متحده همچنان تنها مانع در تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است.

سعید ایروانی نماینده دائم کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که منظور بحث پیرامون وتوی آمریکا بر درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار گردیده بود، افزود: «مایه تاسف است که ایالات متحده آشکارا واجد شرایط بودن فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را به چالش کشیده و صلح دوست بودن یک ملت را زیر سوال می برد.»

نماینده دائم کشورمان با انتقاد از توجیهات ریاکارانه هیات آمریکا در سازمان ملل و ارجاع آمریکا به ضرورت تکمیل روندهای مذاکرات موسوم به صلح اظهار داشت: واضح است که در عمل هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای وادار کردن رژیم آپارتاید صهیونیستی به اجابت خواسته های جهانی و یا احقاق کوچکترین بخشی از حقوق فلسطینیان وجود ندارد.

نماینده دائم کشورمان با تشریح جنایات این رژیم از اکتبر گذشته تاکنون و با ابراز نگرانی از اخبار مربوط به حمله اسرائیل به رفح اظهار داشت: « ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا با توجه به این ارتکاب گسترده و فجیع نسل‌کشی، همه اقدامات لازم را برای محاکمه و پاسخگویی تمامی فرماندهان، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل در غزه و دیگر سرزمین‌های فلسطینی اشغالی انجام دهد.»

رئیس هیات کشورمان در خاتمه تصریح کرد که از نظر ایران راه حل همه جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق تحقق کامل حق مسلم این ملت در تعیین سرنوشت و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»