Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اسلام بیانیه صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حادثه دردناک و شرارت‌آمیز اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید و سوزاندن مصحف شریف الهی جنایتی بزرگ و غیرقابل‌گذشت است. این حرکت گرچه توسط جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شد اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که در یک زنجیره پلید در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود در اندیشکده‌ها و سازمان‌های صهیونیستی امریکا و برخی دولت‌های اروپایی طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایت‌کار سپرده می‌شود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدام شنیع و همچنین بازنشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به رسول اکرم (ص) را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد امت اسلامی و همچنین هر انسان آزاده و متفکری این اقدام را محکوم می‌کند و با آن مقابله عالمانه و عمیق خواهد کرد.

اقدامات ضد اسلامی جنون‌آمیز در بستر یک منطق آمریکایی شکل‌گرفته است و آن خطر ظهور تمدن اسلامی و بر هم خوردن نظم جهانی آمریکایی است. امروز اسلام دشمن درجه اول استکبار و جریان کفر و ظلم بین‌المللی است و به همین خاطر با تمام قوا به مصاف اسلام و امت اسلامی آمده‌اند.

واکنش جامعه مدرسین به ‌عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل / امارات باید هزینه این خوش‌رقصی ‌را بپردازد‌جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد

ما در مقابل اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی منفعل عمل نخواهیم کرد و با اراده بیشتری به تعمیق و ترویج معارف قرآنی خواهیم پرداخت. نور پر فروغ قرآن و شکوه و عظمت این مصحف شریف که سرشار از معارف الهی و انسانی است با جان و نفوس مسلمین گره خورده است و هرگزخاموش نخواهد شد.

نهاد‌های بین‌المللی اسلامی و اندیشمندان جهان اسلام، خط خبیث اسلام‌ستیزی را بشناسند و ریشه‌های این شجره ملعونه را قطع کنند. اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) و قرآن کریم با بهانه آزادی عقیده در حقیقت ذبح آزادی و مثله‌مثله کردن جنایت‌آمیز عقیده است.

لازم است وزارت امور خارجه و نهادهای حقوقی بین المللی قاطعانه نسبت به این اهانت‌های زنجیره‌ای و هدفمند واکنش نشان دهند و از اندیشه و اعتقاد بیش از یک‌ونیم میلیارد مسلمان دفاع کنند.

«اَلاِسلام یَعلوا وَ لا یُعلی عَلَیه» حقیقتی است که امروز به یک واقعیت عینی تبدیل‌ شده است و شیطان‌های بزرگ و کوچک را از بلاد اسلامی و همچنین حکومت بر مستضعفان جهان رجم و طرد خواهد کرد. «وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ - سوره‌ الصف. آیه‌ 8».

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی - رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/ ت

R1336/P/S6,62/CT12 بیشتر بخوانید... ‌تجلیل ‌از زحمات آیت‌الله مقتدایی، استادی و غروی توسط جامعه مدرسین پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت رمضان عبدالله / جهاد اسلامی پیروز میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهد بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ‌تجلیل ‌از زحمات آیت‌الله مقتدایی، استادی و غروی توسط جامعه مدرسین پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت رمضان عبدالله / جهاد اسلامی پیروز میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهد بود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه ۲ آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد ۳ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم ۴ مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد ۵ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۶ بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد ۷ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور ۸ اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حضور رئیس مجلس در منطقه ‌صعب‌العبور اندیکا / قول قالیباف به مردم برای محرومیت‌زدایی منطقه رئیس کل گمرکات ایران: ۱۰ میلیون تن کالاهای اساسی وارد کشور شد / نامه وزارت اقتصاد برای ترخیص کالاهای اساسی از گمرک مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها مدارس تا روز شنبه نحوه حضور دانش‌آموزان را اطلاع خواهند داد جام قهرمانی به تیم تراکتور اهدا شد/ از اشتباه سلطانی‌فر تا صحبت‌های درگوشی الهامی اختصاصی تسنیم|عرضه سنگین ارز در بازار/ ۷۰میلیون دلار وارد بازار شد/ کاهش قیمت ارز در راه است؟ درخواست سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از بازگشایی مدارس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال

پیکر مطهر شهید مجید شخصی شتردار پس از ۴۲ سال از طریق دی ان‌ ای شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، علی ولی نیا، مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده  این شهید داد و اظهار داشت: شهید مجید شخصی شتردار، متولد 1342 که در هجده بهمن سال 1360 در عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به شهادت رسید و مفقودالاثر شده بود، پس از 42 سال چشم انتظاری پیکرش کشف و شناسایی شد.

وی افزود: پیکر این شهید دوران دفاع مقدس، سال گذشته در تنگه چزابه تفحص شده بود که از طریق DNA، شناسایی و به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شد.

ولی نیا گفت: پیکر این شهید روز گذشته از تهران به مشهد منتقل شد و مراسم وداع با پیکر شهید مجید شخصی، جمعه شب در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق علیه‌السلام، در مراسم اجتماع صادقیون، پیکر مطهر این شهید از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان مردم تشییع و بعد از آن در بهشت رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است