Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@10:49:01 GMT

چمران: ملت ایران همواره در کنار مردم لبنان هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۷۶۰۹

چمران: ملت ایران همواره در کنار مردم لبنان هستند

باشگاه خبرنگاران جوان: مهدی چمران از اعضای پویش مردمی کنار لبنان با سفیر این کشور در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار که با محوریت این پویش مردمی رخ داد، مهدی چمران با یادآوری سابقه دیرین ارتباط و تعلق خاطر مردم ایران و لبنان به ویژه در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی و گسترش و تحکیم این ارتباطات بعد پیروزی انقلاب اسلامی، حادثه انفجار در بیروت را یک فاجعه بزرگ و دردناک توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط کنونی نیز ملت ایران مردم لبنان را تنها نمی‌گذارند، و با آنکه خود گرفتاری‌های داخلی خود را با کمک مومنانه و هدایای ماه محرم جبران می‌کند، ولی نسبت به مردم لبنان نیز احساس همبستگی خاصی را دارد.

سفیر لبنان نیز با بر شمردن عمق فاجعه بیروت و میزان خرابی‌ها از این احساس دوستی و صمیمیت مردم ایران تشکر و سازمان و تشکیلات رسیدگی به خرابی‌ها و بازسازی بیروت را تشریح کرد.

قابل ذکر است که پویش مردمی کنار_لبنان به همت تعدادی از معتمدین مردمی برای جمع آوری مواد غذایی و بهداشتی و توزیع آن در کشور لبنان شکل گرفته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مهدی چمران لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت

وی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش های مختلف همچون پویش برای روز قدس و ... برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است. 

مدیر فضای مجازی با تاکید بر برپایی پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از برگزاری پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان