Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@15:25:09 GMT

چرا باشگاه پرسپولیس ذی ‌حساب ندارد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۸۴۶۸

چرا باشگاه پرسپولیس ذی ‌حساب ندارد؟

 با تصمیم عجیبی که در اواخر خرداد امسال از سوی رسول‌پناه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اتخاذ شد، محمد پاشا که از دوره مدیریت طاهری به عنوان ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد، از این باشگاه جدا شد تا پرسپولیس‌ در ٢ ماه و ١۴ روز اخیر، بدون حضور ذی‌حساب اداره شود. البته از آنجایی که هنوز از سوی وزارت دارایی، ذی‌حساب جدید باشگاه معرفی نشده، محمد پاشا گاهی در محل باشگاه حاضر می‌شود تا با امضای چک‌ها و اسناد مالی، باشگاه دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پاشا به خاطر اختلافاتی که با مدیر مالی وقت داشت و ایراداتی که در کار وارد کرده بود خیلی زود با نامه پایان ماموریتش که از سوی سرپرست باشگاه امضا شده بود، روبه‌رو شد اما موضوع اصلی اینجاست که وقتی ذی‌حساب جدید معرفی نشده، بر اساس چه مبنایی رسول‌پناه نامه پایان ماموریت ذی‌حساب فعلی را امضا کرده است؟ 

نکته مهم ماجرا اینجاست که باشگاه پرسپولیس که یک شرکت دولتی است و باید بر اساس قوانین دولتی اداره شود، چطور در دو ماه و نیم گذشته بدون حضور ذی‌حساب اداره شده است؟ آیا نهادهای نظارتی می‌توانند بدون حضور ذی‌حساب، نظارت جامع و کاملی روی عملکرد باشگاه داشته باشند؟ 

در این زمینه پاسخ روشنی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه نمی‌شود که در نوع خوب بسیار جالب است اما امید است به زودی با حضور ذی‌حساب جدید، عملکرد مالی باشگاه پرسپولیس زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی قرار بگیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمد پاشا ذی حساب پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟