Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:23:14 GMT

گیلان| آبگیری سد شفارود در سال ۱۴۰۰؛ مشکلات کارگران پروژه برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۸۹۰۶

گیلان| آبگیری سد شفارود در سال ۱۴۰۰؛ مشکلات کارگران پروژه برطرف شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس از آبگیری سد شفارود در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تا با پایان ساخت این پروژه از بیکار شدن کارگران سدشفارود جلوگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حسن محمدیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه طبق وعده‌های داده شده پروژه سد شفارود در ماه چهارم سال 1400 آبگیری می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد اظهار داشت: تمهیداتی اندیشیده شد تا با پایان ساخت این پروژه از بیکار شدن کارگران سدشفارود جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی مطالبی را بیان داشت و عنوان کرد: این طرح در مجلس دهم مطرح شد و طرح اولیه آن در مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت که ایراداتی از حیث فنی و سیاسی به آن وارد کرده بودند.

محمدیاری با تأکید بر اینکه این طرح با رأی کمیسیون فرهنگی با هدف اینکه بیشتر مورد کارشناسی قرار بگیرد به کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس ارجاع شده بود تصریح کرد: در نهایت طرح جدید صیانت از حقوق کاربران و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی با یکسری تغییرات و در 20 ماده در مجلس یازدهم اعلام وصول شد.

استاندار گیلان: سد شفارود سال 1400 آبگیری می‌شودقول نوبخت برای تکمیل سد شفارود گیلان؛ توانایی مالی برای رفع موانع فراهم استگیلان| سد شفارود تا پایان سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

وی قانونمند شدن در فضای مجازی را از جمله مزایای صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی تلقی کرد و ابراز داشت: ما دقیقاً از مصادیق مجرمانه مباحثی که پیرامون فضای مجازی مطرح می‌شود اطلاعی نداریم و برای برخورد با هرگونه موردی در فضای مجازی به مصادیق مجرمانه آن نیاز داریم.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس برخورد با مصادیق مجرمانه در بستر فضای مجازی را دغدغه تمام مسئولان خواند و با بیان اینکه شهروندان ما در معرض آسیب اجتماعی و فرهنگی هستند افزود: بدون شک نمایندگانی که طرح ساماندهی فضای مجازی را مطرح کردند چنین دغدغه‌هایی را برای شهروندان و جوانان داشتند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس احداث کمربندی تالش را که سال‌ها در دست اقدام و اجرا بوده و برای این شهرستان حائز اهمیت بسیار فراوانی است را نیز مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: این کمربندی به طول 12 کیلومتر سال‌ها پیش روند ساخت آن آغاز شد و یکی از دغدغه‌های مهم مردم تالش محسوب می‌شود. 

محمدیاری از رایزنی با شرکت زیرساخت و منابع طبیعی برای حل و فصل مشکلات اجرای پروژه کنارگذر تالش خبر داد و با تأکید بر اینکه مصوباتی در مورد قطع درختانی که در مسیر طرح قرار دارند تدوین شده افزود: این مصوبه در حال اجرا است و تجهیز کارگاه هم در منطقه انجام شده و امیدواریم در 48 ماه آینده یک لاین کنارگذر افتتاح شود.

وی اعتبار اجرای پروژه کنارگذر تالش را با قیمت‌های امروز 500 میلیارد تومان اعلام کرد و با بیان اینکه قبلا این طرح قرار بود با 28 میلیارد تومان اجرا شود خاطرنشان کرد: حریم 60 متر دریاها متعلق به همه مردم است و باید از این ظرفیت برای گردشگری استفاده شود اما بخش اعظمی از سواحل در اختیار دولت و دستگاه‌های دولتی است.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس موازی‌کاری دستگاه‌ها را از جمله مباحثی که نظم و انضباط را به حاشیه می‌برد و مشکلات زیادی را برای همه مردم ایجاد می‌کند تلقی کرد و گفت: مردم شهرستان ماسال برای ساخت‌و ساز در زمین خود مشکلاتی دارند و دائماً از آن‌ها خواسته می‌شود که استعلامات لازم را انجام دهند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن درخواست از رئیس دادگستری کل استان گیلان برای ورود به این مباحث و جلوگیری از موازی‌کاری و حل مشکلات مردم خاطرنشان کرد: گازرسانی به چندین روستای تالش از سال قبل آغاز شد اما به علت برخی سخت‌گیری‌ها از سوی منابع‌طبیعی با موانعی مواجه شده و پیشرفت کمی دارد.

محمدیاری خدمت‌رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار را از تکالیف دولت دانست و با تأکید بر اینکه باید با اجرای پروژه‌های خدماتی جلوی مهاجرت مردم به سمت شهرها گرفته شود اظهار داشت: سد شفارود از جمله پروژه‌های مهم شهرستان رضوانشهر است که جهت بهره‌برداری از آن در سال 1400 باید کارها سرعت بیشتری بگیرد.

وی حل و فصل دغدغه‌های کارگران سدشفارود بر اساس وعده‌هایی که از سوی نوبخت معاون رئیس جمهور داده شد را لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: اگر سال 1400 سد شفارود آبگیری شود کارگران آن بیکار می‌شوند بنابراین پیشنهاد کردیم که برای زهکشی و کانال‌سازی پائین این سد از همین کارگران و کارگاهی که تجهیز شده استفاده شود.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس با بیان اینکه اگر حادثه غیرمترقبه‌ای اتفاق نیفتد سد شفارود در ماه چهارم سال 1400 آبگیری می‌شود تصریح کرد: این سد شاهراه آبی غرب استان گیلان است و به مردم و اهالی کمک زیادی می‌کند از طرفی برای اجرای دقیق این پروژه رایزنی‌های زیادی را با وزارت نیرو انجام دادیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس کاهش اعتبارات پروژه‌های مدیریت بحران را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه این بخش دیگر ردیف مالی ندارد ابراز داشت: موضوع سیلاب و رانش زمین از جمله مشکلات سه شهرستان تالش، ماسال و رضوانشهر است و بدون شک این مشکل را به شکل اولویت مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

محمدیاری در مورد ساخت پل غیرهمسطح خرجگیل و پل مرکز شهر اسالم که به خاطر سیلاب از بین رفت نیز مطالبی عنوان کرد و افزود: هفته گذشته نماینده معاون رئیس جمهور به منطقه آمد و بازدیدی از پروژه‌ها داشتیم و بسیار امیدواریم که روند ساخت پل غیرهمسطح خرجگیل و پل مرکز شهر اسالم سرعت بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... گیلان| کارمند بهداشت شهرستان تالش به‌جمع «شهدای سلامت» پیوست نماینده مردم تالش در مجلس: مردم باید نتیجه اقدامات مسئولان را در بهبود معیشت خود ببینند نماینده مردم تالش: دست سردمداران آمریکا برای جامعه جهانی رو شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گیلان| کارمند بهداشت شهرستان تالش به‌جمع «شهدای سلامت» پیوست نماینده مردم تالش در مجلس: مردم باید نتیجه اقدامات مسئولان را در بهبود معیشت خود ببینند نماینده مردم تالش: دست سردمداران آمریکا برای جامعه جهانی رو شده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ مدیرعامل شرکت توانیر: کم‌مصرف‌ها از پرداخت ‌‌قبوض برق معاف خواهند شد ۳ از زمان محدود آغاز سال تحصیلی تا نگرانی‌های والدین اصفهانی؛ سال تحصیلی به چه صورت برگزار می‌شود؟ ۴ آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد ۵ شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان: نظارت میدانی رئیس مجلس فرصتی مناسب برای توسعه خوزستان است ۶ بازگشایی مدارس استان خوزستان به صورت حضوری منتفی شد ۷ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور ۸ آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم مهمترین اخبار استانها بی‌تدبیری دولت در حوزه گندم /‌ عرضه آزاد کالاهای وارداتی با ارز دولتی وعده‌ای در نطنز که پس از ۶ سال هنوز محقق نشد /زیرساخت‌های رفاهی ایستگاه راه آهن بادرود چه زمانی افتتاح می‌شود؟ اصفهان|حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ نظارت سرسختانه‌ در اجرای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس پیش‌بینی افزایش تولید برنج در گیلان؛ بسیج مهندسین کشاورزی برای تأمین امنیت غذایی وارد عمل شد مهمترین اخبار تسنیم بازگشایی مدارس در تفاهم با وزارت بهداشت انجام شد/ ساعات حضور دانش‌آموزان در مدرسه کمتر می‌شود ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها وام ودیعه مسکن مشکل مسکن استیجاری را حل نمی‌کند امام جمعه آرژانتین: سناریوی دشمن در توهین به پیامبر را رصد کنیم / تکرار سناریوی ۲۰۱۵ در اسلام‌هراسی ریشه تورم اخیر در اقتصاد ایران چیست؟/ واکاوی اثر کسری بودجه دولت و شوکهای ارزی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم تالش ماسال و رضوانشهر سد شفارود فضای مجازی پروژه ها سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود

امام جمعه قزوین گفت: باید کاری کنیم کارگران و خانواده های آنها که درصد بالایی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، دلشان شاد باشد و از زندگی‌شان راضی باشند و مشکلات از سر راهشان برداشته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: یکی از جلوه‌های تقوای الهی شکر نعمت‌های خداست، یعنی شکر آنچه را که خدا داده به جا بیاوریم، وقتی شکر را به جا بیاوریم، آن نعمت افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از نعمت‌های خدا، نعمت وجود ما آدم‌هاست، وجود ما نعمت خداست، اگر این وجود را در عبادت و بندگی به کار گرفتیم یعنی شکرش را به جا آورده‌ایم و خدا بر کرامت، عزت و آبرویمان می‌افزاید و بصیرتمان را افزایش می‌دهد، اگر هم وجودمان را در معصیت به کار گرفتیم و ناشکری کردیم، خدا نعمت‌هایش را تبدیل به نقمت می‌کند، پس همواره باید شکر نعمت‌های خدا را به جا بیاوریم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: از جمله نعمت‌های مهم خدا، مخصوصاً در عصر و نسل ما و در این دهه‌های اخیر و در این ماه‌هایی که در آن زندگی می‌کنیم، شکست‌های پی‌درپی دشمنان قسم‌خورده خدا و مردم است، این‌ها شکر دارد، یک زمانی که اکنون در سالروز آن قرار داریم، آمریکا در ویتنام شکست خورد اما در خیلی از جاهای دیگر همچنان در حال جولان دادن بود، به برکت انقلاب اسلامی اتفاقات بزرگی افتاد، بعد از شکست آمریکا در ویتنام، آمریکا در ایران اسلامی طعم شکست را چشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: آمریکای تا دندان مسلح در مقابل حرکت، حضور، تظاهرات و راهپیمایی مردم ایران شکست خورد و هیمنه آمریکا شکسته شد و انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید، آمریکا با همه قدرت و هیمنه‌اش تصور می‌کرد حالا که عراق را به تصرف خود در آورده، عراق یکی از استان‌ها و ایالت‌های آمریکا شده است اما دیدیم خدای متعال به برکت مقاومت مردم و به برکت رزمندگان عزیز اسلام، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس و بعد هم حرکت مردم عراق در مقابل سیطره آمریکا و بعثی‌ها، خدا آمریکا را در عراق هم به شکست مفتضاحانه رساند.

وی خاطرنشان کرد: خودشان می‌گویند ما آمدیم چقدر در عراق هزینه کردیم اما مسلمانان با محوریت مقاومت اسلامی و ایران قدرتمند همه چیز را به دست گرفتند و آمریکایی‌ها را از منطقه اخراج کردند و در عراق شکست را به خوبی به آن‌ها چشاندند.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: در افغانستان نیز شاهد شکست حقیقی آمریکا بودیم و بیشتر از این را هم شاهد خواهیم بود، مردم یمن گرسنه بودند و چیزی در اختیارشان نبود اما عربستان که با همراهی آمریکا جنگ نیابتی در آنجا راه انداخته بودند، این شکست را در یمن هم چشیدند.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: در لبنان، غزه، سوریه و در همه این صحنه‌ها آمریکا و ایادی آمریکا یعنی داعشی‌ها، به برکت مقاومت و استقامت بندگان خوب خدا طعم شکست و ذلت را چشیدند، منتظر شکست‌های بیشتر آن‌ها و ان‌شاءالله پاک شدن منطقه از حضور دژخیمان آمریکایی و ایادی آنان هستیم.

وی یادآور شد: هفته معلم و سالروز شهادت استاد شهید علامه مطهری را در پیش داریم، رمزی از رموز شخصیت علامه مطهری را از زبان امام صادق (ع) بشنویم، امام (ع) فرمودند اینکه یک نفر عالم می‌شود، همه عالم شدن مربوط به آن کتاب‌هایی که خوانده و آن اساتیدی که به او درس داده‌اند و سال‌هایی که به مدرسه و دانشگاه رفته، نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: خیلی‌ها دانشگاه و مدرسه رفته‌اند، خیلی‌ها درس خوانده‌اند اما آن‌هایی که مطهری شده‌اند خیلی نیستند، مطهری چه چیزی داشت که او را تبدیل به علامه مطهری کرد؟ اگر رمزهای اسرار وجودی شهید مطهری را دنبال کنیم، خیلی تماشایی است.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: امام صادق (ع) در ادامه فرمود علم چیست؟ علم نوری است که خدا هر بنده‌ای را بخواهد هدایت کند، نور علم را در درون این بنده قرار می‌دهد و چراغ علم را در درونش روشن می‌کند، آن چراغی که خدا روشن می‌کند نور و علم حقیقی و علم اثرگذار است.

وی بیان کرد: لذا اگر کسی یک مقدار از آثار شهید مطهری را مطالعه کند نمک‌گیر و علاقمند می‌شود، وقتی کتاب‌های شهید مطهری را می‌خوانیم، دیگر نمی‌توانیم آن‌ها را کنار بگذاریم، آنقدر که جاذبه معنوی دارد، این آثار هم عقل و منطق ما را اشباع می‌کند و پاسخگوی سؤالات عقل و منطق است، هم قلب و درون ما را راضی و قانع می‌کند. در ادامه فرمود اگر تو نیز طالب علم بودی، اول باید حقیقت بندگی را در جان خودت محکم کنی چرا که خداوند می خواهد بنده خودش را نورانی و عالم کند.

خطیب نماز جمعه قزوین ادامه داد: صداقت ما، امانت داری، محبت و برادری ما نسبت به بندگان خدا، اهمیت ما به نماز، انس و الفت با کلام خدا، حمایت از مظلومان و محرومان، کمک به مستضعفان و صله رحم نشان بندگی ماست و حضرت می فرمایند اگر می خواهید درون شما نورانی شود و از جانب خداوند صاحب علم شوید، ابتدا باید بندگی را ثابت کنید و سپس هر چه که آموخته اید را عمل کنید.

وی اضافه کرد: در روایات آمده است اگر بنده ای آن چیزی را که می داند را عمل کند، خداوند علم آن چیزی را که نمی داند را به او عنایت می کند، بنابراین باید به علم عمل کرد و از خداوند طلب علم کرد و بگوییم خدایا علم و دانش مرا افزایش بده تا خدا آن نور را بر قلب انسان بتاباند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: سالروز صدور فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی را در این ایام داریم، اگر جامعه ای خدای ناخواسته به ربا، اختلاس و حرام خواری مبتلا شد، نمی تواند قرآنی شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: خداوند فرمود «لَا يَمَسُّهُ إِلَّا الْمُطَهَّرُونَ» یعنی جز پاکان نمی توانند قرآن را درک کنند و قرآن فقط روی انسان های پاک اثر می گذارد و غیر از انسان های پاک کسی زمینه درک قرآن را ندارد.

وی عنوان کرد: بنابراین فساد نباید وجود داشته باشد و حلال خوری جدی باشد تا انسان لیاقت استفاده از کتاب، مکتب و معارف نورانی دین را داشته باشد. اگر رهبری مبارزه با فساد را جدی گرفتند، یعنی همه ما بسیج باشیم تا جامعه ای پاک داشته باشیم و زمینه پذیرش دین و قرآن در آن فراهم گردد.

آیت الله عابدینی با اشاره به سفر رئیس جمهور محترم به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر برکات بسیاری داشت که یکی از مهمترین آنها در سفر به پاکستان، افزایش امنیت در مرزهای دو کشور خواهد بود و الحمدلله قدم های بلندی برای تقویت امنیت دو کشور برداشته شد.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به سریلانکا نیز غیر از مسائل تجاری و مبادلات مالی که زمینه تقویت آن فراهم شد، تولید فناوری و استفاده از متخصصان ایران در احداث سد و نیروگاه کم‌نظیر در سریلانکا از اتفاقات مهم بوده که آبرو و عزت مهندسان ایرانی را به نمایش گذاشت.

وی با تبریک روز کارگر و با تأکید بر اینکه مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود، اظهار کرد: ما قدر کارگران را می دانیم و به تأسی از پیامبر (ص) دست کارگران را می بوسیم، باید کاری کنیم کارگران و خانواده های آنها که درصد بالایی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، دلشان شاد باشد و از زندگی‌شان راضی باشند و مشکلات از سر راهشان برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: پیامبر (ص) فرمودند کسی که برای لقمه حلالی که سر سفره خانواده خود می‌آورد، تلاش می کند مانند مجاهد در راه خداست و این نشان می دهد این کار تا چه حد حائز اهمیت است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر این ملت بخواهند استقلال سیاسی را در مقابل سلطه گران عالم حفظ کند باید پایه های اقتصادی خود را محکم کند و بعد تأکید کردند رکن اساسی، کارگر است.

وی افزود: سالروز فتح اندلس را در این ایام داریم، دشمنان با حیله و نیرنگ این سرزمین را از مسلمانان پس گرفتند؛ مسلمانان در اندلس در اوج قدرت و شکوه بودند که آثار تاریخی آن دوران هنوز هم وجود دارد، دشمن نخواست عزت و اقتدار مسلمانان را ببیند و با نقشه فساد، بی حیایی، بی حجابی و بی بندوباری را در بین جوانان آن جامعه رواج داد.

آیت الله عابدینی افزود: همان مردم با حیا به بی حیایی روی آوردند و در نهایت تمام عزت و اقتدارشان فرو ریخت و دشمن بر آنها سیطره پیدا کرد. جا دارد از بانوانی که در امر حیا و حجاب زحمت می کشند قدردانی کنیم، از رییس کل دادگستری و همراهانشان، نیروهای انتظامی، بسیج مردمی و همه مردم با غیرتی که متوجه شدند برای عفاف و حجاب باید جدی باشند تشکر کنیم.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: اینکه با رفتار همراه با احترام و کرامت، حتی با بانوانی که بد حجاب هم هستند بسیار ارزشمند و اثرگذار است و از آنها حمایت کردند تا مسیر درست را انتخاب کنند. از همه خواهرانی که حرف دلسوزان خودشان را شنیدند و رفتارشان را اصلاح کردند نیز قدردانی می کنم و اعتقاد داریم که عفاف و حجاب نشان استقلال، عزت و سربلندی، فرهنگ متعالی، پاکدامنی و پایگاه معنوی برای پرورش نسل های افتخارآفرین است و همه باید جامعه خودمان را جامعه ای آبرومندانه قرار دهیم.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: در روز ایمنی حمل‌ونقل قرار داریم و روز شوراها را در پیش داریم، ان‌شاءالله عزیزانی که در این عرصه‌ها وظیفه‌ دارند به وظایف خود به درستی عمل کنند و ما هم قدردان خادمان این عرصه‌ها باشیم و برای آن‌ها از خدای متعال عزت و سربلندی طلب کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: از خدای متعال ملتمسانه می‌خواهیم این درد و رنجی که هر روز چندین بار قلب بندگان خدا را می‌آزارد و این شرایط غمگین آوارگان و مردم مظلوم غزه را پایان دهد و به زودی پیروزی و نصرت نهایی به این مردم مظلوم عنایت کند و رژیم منحوس صهیونیستی را به شکست کامل برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد