Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تصمیمات اولیه برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرفته شده است. تاریخ انتشار: 10:25 - 14 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۷۱۲

خبرگزاری میزان - محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز رسمی برگزاری اردوهای تیم‌های ملی را به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فدراسیون کشتی داد، فدراسیون کشتی نیز در مرحله اول جلسه فنی را با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان رییس و نایب رییس و محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: در این جلسه پس از بحث و بررسی‌های صورت گرفته، نفرات حاضر به این نتیجه رسیدند تا ابتدا اردوهای چهار روزه‌ای را به صورت قرنطینه و مجزا در زمان‌های متفاوت برای هریک از تیم‌های آزاد و فرنگی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور نفرات محدود برگزار کنند.

امامی تصریح کرد: البته جلسه فنی دیگری نیز با حضور حمید سوریان نایب رییس فدراسیون و کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد در مورد نحوه و چگونگی دعوت نفرات و نحوه برگزاری این اردوها چه از نظر فنی و چه از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و پس از آن تاریخ برگزاری مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه نفرات دعوت شده به این اردوها باید ابتدا تست سلامت کرونا را داشته باشند و سپس در تمرینات حاضر شوند اظهار داشت: قرار شده این مرحله از تمرینات با تعداد نفرات خیلی محدود و با هدف ارزیابی جسمانی، روحی و روانی کشتی‌گیران برگزار و به نوعی تقویت روحیه برای آن‌ها باشد.

امامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز برگزاری قطعی مسابقات جهانی مشخص نشده هدف از برگزاری این اردو و نفرات دعوت شده حضور در مسابقات جهانی نیست و در صورت تعیین تکلیف، قطعاً جلسات فنی و کارشناسی در مورد برگزاری اردوهای هدفمند با حضور سوریان و کادرهای فنی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کاوه: در حال حاضر شرایط حضور در یک تورنمنت بین‌المللی را نداریم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی برگزاری اردوهای فدراسیون کشتی تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد

به گزارش فرارو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد