Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:40:11 GMT

اهدای زندگی به ۳ بیمار نیازمند در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۹۵۲۱

اهدای زندگی به ۳ بیمار نیازمند در رفسنجان

ایسنا/کرمان مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: خانم ۲۸ ساله کبوترخانی از توابع شهرستان رفسنجان امروز به سه بیمار نیازمند زندگی می بخشد.

دکتر "زهرا عظیمی" صبح امروز ۱۴ شهریور ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحومه "مهدیه کوه پنجی" ۲۸ ساله اهل کبوتر خان صبح امروز به ۳ بیمار نیازمند زندگی می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهدا کننده که به دلیل ایست قلبی و تنفسی ۵ شهریور توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان انتقال داده شده و در بخش آی سی یو  شماره یک بستری بود امروز کبد و دوکلیه اش به بیمارستان "ابوعلی سینا "شیراز منتقل و در آنجا اهدا می شوند. 

وی با اشاره به زحمت های همکارانش در بخش اورژانس و آی.سی.یو بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع)، تاکید کرد: عمل های برداشت اعضا با تیم جراحی اتاق عمل همین بیمارستان انجام می شود ضمن آنکه امروز اتاق عمل میزبان متخصص برداشت اعضا از کرمان است.

عظیمی تصریح کرد: به دلیل تعطیل بودن بخش پیوند کلیه در کرمان کلیه ها به شیراز منتقل می شوند. 

مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: بیماران نیازمند به اعضای شهرستان و استان برای دریافت اعضای اهدا شده همیشه در اولویت پیوند بوده و هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهداي عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی