Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@17:56:21 GMT

سلیمی: قالیباف مانند یک فرمانده در وسط میدان حضور دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۹۵۵۲

سلیمی: قالیباف مانند یک فرمانده در وسط میدان حضور دارد

خانه ملت: علیرضا سلیمی نظارت‌های میدانی مجلس را عاملی برای فعال‌تر کردن مسئولان دانست و گفت: نمایندگان مجلس، نماینده همه مردم هستند و تلاش‌ها و بازدید‌های آن‌ها نباید به حوزه انتخابیه خود محدود شود. از این رو بازدید اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی از خوزستان و برخی نمایندگان از سیستان و بلوچستان جز وظایف نمایندگی آن‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که به این بازدید‌ها اعتراض می‌کنند باید یک بار دیگر قانون اساسی را برای آشنایی کامل با وظایف نمایندگان مطالعه کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از نظارت میدانی نمایندگان، بازدید و بررسی مشکلات مردم از نزدیک را موثر در تصمیم‌گیری‌ها و تصویب قوانین دانست و ادامه داد: هرچقدر نمایندگان و مسئولان بیشتر به مردم نزدیک شوند، مشکلات را بهتر درک کرده و در انجام وظایف قانونی خودشان موفق‌تر خواهند بود.

برخی از مسئولان دچار فرسودگی و کم‌کاری شده‌اند

وی با یادآوری اینکه برخی از مسئولان ملی، استانی و شهرستانی کار را رها کرده و دچار فرسودگی و کم‌کاری شده‌اند، افزود: نظارت‌های میدانی مجلس، مسئولان را پویا و وادار به کار می‌کند. هنگامی که مجلس با تمام ظرفیت خودش به میدان بیاید و رئیس مجلس نیز برای بازدید پای کار باشد، در تحرک مسئولان بومی و استانی تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه یکی از اهداف مجلس یازدهم بازدید میدانی و نظارت بر اجرای درست قوانین بود، یادآور شد: هنگامی که مجموعه مجلس به کمک نمایندگان مختلف بیاید، مشکلات منطقه‌ای ناشی از کم کاری مسئولان را به منظور کاهش رنج مردم، بهتر و سریع‌تر می‌توان کاهش داد.

آقای قالیباف در اولین سفر خود استان خوزستان را با وجود گرما و بیماری کرونا انتخاب کردند، این اقدام باید الگویی برای مسئولانی باشد که این دو عامل را بهانه‌ای برای کم‌کاری خودشان می‌کنند

سلیمی در ادامه به مسئولانی اشاره کرد که خودشان را به بیخیالی زده تا دولت تمام شود و گفت: آقای دکتر قالیباف قول نظارت میدانی از استان‌ها داده بودند که به قول خودشان عمل کردند. ایشان در اولین سفر خود استان خوزستان را با وجود گرما و بیماری کرونا انتخاب کردند، این اقدام باید الگویی برای مسئولانی باشد که این دو عامل را بهانه‌ای برای کم‌کاری خودشان می‌کنند. از طرفی این استان در دروان دفاع مقدس شرایط ویژه‌ای داشت و متاسفانه دولت‌ها و مسئولان در طول این سال‌ها، دین خودشان را به این منطقه ادا نکردند، از این رو انتخاب خوزستان به عنوان اولین سفر جای تقدیر و تشکر دارد.

مسئولان مخفی شده در پستو‌ها باید به میدان بیایند و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند

وی با تاکید بر اینکه مسئولان مخفی شده در پستو‌ها باید به میدان بیایند و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند، ادامه داد: معتقدم مسئولان باید به دل مشکلات بروند تا متوجه شوند مردمی که در این شرایط سخت آب و هوایی اب ندارند چه می‌کشند.

قالیباف مانند یک فرمانده در وسط میدان حضور دارد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشکلات کشور با کنترل از راه دور حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در وسط میدان باشد نه اینکه از دور دستور بدهند، فرمانده باید جلوتر سایرین در میدان حرکت کند. اقدام اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید میدانی از استان خوزستان نشان می‌دهد که ایشان حاضرند در وسط میدان سکان را به دست گرفته و امور را مدیریت کنند. /

منبع: فردا

کلیدواژه: نظارت های میدانی مجلس علیرضا سلیمی قالیباف محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی وسط میدان کم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد