Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:07:42 GMT

نشان عظمت حضرت زینب(س) منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۰۱۳۵

نشان عظمت حضرت زینب(س) منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

چهارمین ویدئو کلیپ "نشان" ویژه محرم تحت عنوان "عظمت زینب" شامل بخش‌هایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که به تاریخ قیام عاشورا، فلسفه و نهضت امام حسین(ع) می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چهارمین ویدیوکلیپ «نشان» ویژه محرم؛ ماه حزن و اندوه اهل‌بیت علیهم‌السلام با عنوان «عظمت‌زینب» شامل بخش‌هایی از فرمایشات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره تاریخ قیام عاشورا و فلسفه نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین تولید و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو مقام صبر حضرت زینب سلام‌الله علیها و بزرگی نقش ایشان پس از واقعه کربلا به عنوان یک الگوی بی‌نظیر، در بیانات رهبر انقلاب بازخوانی شده است.

مجلس اول تا دهم بیانات رهبر حکیم انقلاب با محوریت معارف عاشورایی، از اول محرم تا اربعین حسینی توسط «فرهنگسرای‌ ابن‌سینا» تولید و منتشر می‌شود.

انیمیشن داستانی با سوژه "جهش تولید" در تلویزیونفیلم‌های آخر هفته تلویزیون کدامند؟حضور مدیر شبکه سه در پشت صحنه "شرم"/ سریالی که اواخر مهر به تلویزیون می‌‎آید

انتهای پیام/

R1515/P/S4,37,1430/CT16 واژه های کاربردی مرتبط حضرت زینب (س) ماه محرم بیشتر بخوانید... نماهنگ خداحافظ با صدای نریمان پناهی منتشر شد + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماهنگ خداحافظ با صدای نریمان پناهی منتشر شد + فیلم واژه های کاربردی مرتبط حضرت زینب (س) ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ آپارتمانهای «جکی چان» توقیف شدند! ۲ بتمن به کرونا مبتلا شد ۳ وقایع روز سیزدهم محرم| از سخنرانی حضرت زینب(س) در مجلس ابن‌زیاد تا شهادت یکی دیگر از یاران امام حسین(ع) ۴ امام جمعه آرژانتین: سناریوی دشمن در توهین به پیامبر را رصد کنیم/ تکرار سناریوی ۲۰۱۵ در اسلام‌هراسی ۵ توهین به پیامبر(ص) یعنی ترس دشمن از گسترش تشیع در جهان/ "نورالله" خاموش شدنی نیست ۶ چرا هتک حرمت به ساحت مقدس رسول خدا(ص) نشانه ضعف دشمن است؟/ ضرورت تشخیص دوگانگی در رفتار و گفتار دولت‌های غربی ۷ نماهنگ خداحافظ با صدای نریمان پناهی منتشر شد + فیلم ۸ محسن طاهری: اخلاص و ادب شرط اصلی قبولی در این مکتب است مهمترین اخبار فرهنگی چرا هتک حرمت به ساحت مقدس رسول خدا(ص) نشانه ضعف دشمن است؟/ ضرورت تشخیص دوگانگی در رفتار و گفتار دولت‌های غربی چرا فیلم بهروز افخمی درباره شهید عراقی ناتمام ماند؟/ حاج مهدی از معدود افراد قابل احترام در طیف‌های مختلف است محسن طاهری: اخلاص و ادب شرط اصلی قبولی در این مکتب است امام جمعه آرژانتین: سناریوی دشمن در توهین به پیامبر را رصد کنیم/ تکرار سناریوی ۲۰۱۵ در اسلام‌هراسی مهمترین اخبار تسنیم بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد بازگشایی مدارس در تفاهم با وزارت بهداشت انجام شد/ ساعات حضور دانش‌آموزان در مدرسه کمتر می‌شود واکنش واعظی به پیشنهاد روسیه برای مذاکره مستقیم ایران و آمریکا؛ بنای مذاکره نداریم ابراز نگرانی نمکی از وقوع موج جدید کرونا به‌دلیل بی‌توجهی‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت زینب س ماه محرم حضرت زینب س ماه محرم حضرت زینب منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب‌ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

سردار سلامی افزود: مرز‌هایی که کشور‌های اسلامی را از هم جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌دهد، هرگز سیاست اساسی استعمار را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و مسلمانان را در یک هویت یکپارچه و پیوسته می‌بیند و دنبال سیطره کامل بر جهان اسلام است.

استکبار خواهان تسلط بر ایران، عراق، سوریه لبنان یمن و سایر بلاد اسلامی است و می‌خواهد اسلام را از آنها بگیرد و ثروت آنها را به یغما ببرد. ما همه مسلمانان سوار یک کشتی هستیم. اگر دشمن به یک سرزمین اسلامی رخنه کند، سعی می‌کند به سایر نقاط هم رخنه کند. همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود. این منطق ماست که در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم و سطح نبرد را گسترده می‌کنیم تا با دشمن مقابله کنیم و تجزیه شود.

وی ادامه داد: چهره واقعی تمدن غرب را در غره ببینید. رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی را ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشور‌های اسلامی. ما نمی‌توانیم زیر ستم و بردگی غربزدگی کنیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود. این عملیات این رژیم را تا مرز مرگ مغزی پیش برد. وعده صادق ضربه‌ای بر ادعای بازدارندگی این رژیم بود. رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها نشان داد که به پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده و به لحاظ اخلاقی ورشکسته شده است. قدرت آمریکا هم فرسوده و پوسیده شده است. آمریکا نمادی است از اینکه تمدن غرب در حال غروب است، ولی عصر طلایی تمدن اسلام تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: امروز امت ما سرافراز است و آرزوهایش در حال تحقق است. ملت ما پای آرمان‌های شهدا ایستاده است. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم.


دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار