Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن کامل پیام بهمن مرادنیا  که شامگاه پنجشنبه منتشر شد به شرح زیر است: مردم شریف شهرهای بیجار، حسن آباد، پیرتاج، بابارشانی و توپ آغاج و روستاهای شهرستان، بنابر گزارشات رسیده از شهروندان بیجاری، متاسفانه در فضای مجازی پیامی مجعول و غیر واقعی توسط افرادی مغرض به اینجانب نسبت داده شده که از یکی از نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان بیجار حمایت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پیام از اساس جعلی است و صحت ندارد چون مقامات برگزار کننده انتخابات اعم از وزیر کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران و همه هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و ستادهای انتخابات مطابق مر قانون و مقررات حق جانبداری له یا علیه کاندیداها ندارند.  

لذا پیام منتشر شده کذب محض است و از پلیس فتای استان و شهرستان انتظار می‌رود نسبت به شناسایی منتشرکنندگان پیام اقدام و برخورد قانونی لازم با آنها را به عمل آورند.

برچسب‌ها کردستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیجار بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیجار بهمن مرادنیا کردستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیجار بهمن مرادنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش