Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس فراکسیون فرهنگیان گفت: ستاد مبارزه با کرونای کشور در خصوص بازگشایی مدارس در روز شنبه ۱۵ شهریور، باید به صورت واضح و شفاف مسئولیت حفظ سلامت دانش آموزان، فرهنگیان وخانواده ها را بعهده بگیرد. تاریخ انتشار: 14:05 - 14 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۷۸۵

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: حمیدرضا حاجی بابایی ، رییس فراکسیون فرهنگیان در پاسخ به این سئوال که تا چه حد با بازگشایی و حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس کشور برای، روز شنبه 15 شهریور موافق هستید گفت: مرجع تصمیم گیری در این خصوص ستاد مبارزه با کرونا کشور است که باید ورود جدی داشته باشد و به صورت شفاف و روشن در این مورد بسیار حیاتی، موضع خود را با رعایت تمام جوانب، سلامت دانش دانش آموزان و فرهنگیان و لزوم پیشگیری از وقفه آموزشی اعلام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آموزش وپرورش نیز موظف به رعایت نظرات ستاد کرونای کشور خواهد بود.

وی گفت: از ستاد مبارزه با کرونای کشور درخواست می‌کنم به منظور تعیین تکلیف مردم با توجه به ابهامات و بلاتکلیفی های موجود در اسرع وقت ورود جدی نماید و حتی اگر نیاز باشد به صورت استانی ومنطقه ای وضعیت آموزش و پرورش دانش آموزان را تعیین تکلیف کند.

حاجی بابایی افزود: فراکسیون فرهنگیان مجلس آمادگی کامل خود را برای پشتیبانی از آموزش وپرورش در استفاده از تمام ظرفیت های موجود و مورد نیاز آموزش وپرورش برای حفظ سلامت دانش آموزان وفرهنگیان و خانواده ها و  ایجاد عدالت آموزشی در شرایط موجود در چارچوب دستورالعمل های ستاد کرونای کشور اعلام می کند.

وی گفت: طرح موضوع حضور داوطلبانه دانش آموزان نیز به نظر، تنها در صورتی قابل توجیه است که تمام آموزش هایی که در مدرسه ارائه می شود، به صورت کامل به صورت مجازی برای همه دانش آموزان ارائه شود، یعنی همه دانش آموزان کشور بتوانند انتخاب کنند که اگر مدرسه نباشند، با آموزش مجازی که در دسترس دارند، از هیچ مبحثی جا نمی مانند، که این رویکرد در عمل به جز مراکز استانها و شهرستانها، در تمام مناطق کشور به ویژه مناطق دور ومحروم، قابلیت اجرایی ندارد.

رییس فراکسیون فرهنگیان از وزیر محترم آموزش وپرورش درخواست کرد به منظور روشن شدن وضعیت، بازگشایی مدارس، در اسرع وقت با هماهنگی و حضور رئیس ستاد مبارزه با کرونای کشور، برنامه نهایی اعلام نمایند.

وی تاکید کرد، گستردگی فعالیت های آموزش وپرورش به گونه ای است که به جرات می توان گفت، تمام مردم در اقصی نقاط کشور، تحت تاثیر فعالیت های آموزش وپرورش هستند، لذا ستاد مبارزه با کرونای کشور باید به صورت واضح و شفاف مسئولیت حفظ سلامت دانش آموزان، فرهنگیان وخانواده ها را بعهده بگیرد.

حاجی بابایی اظهار داشت، همانگونه که پیشترتاکید شد، در برنامه های آموزش وپرورش و ستاد مبارزه با کرونا کشور، هیچ دخالتی نمی کنیم، اما با پشتیبانی از تصمیمات معقول، از جایگاه نظارتی خود هیچ مسامحه و کوتاهی وسهل انگاری را در زمینه ایجاد مخاطرات احتمالی برای سلامت دانش آموزان ، فرهنگیان و خانواده ها کوتاه نخواهیم آمد.

وی گفت: از  تمامی پروتکل های دقیق بهداشتی برای سلامت مردم حمایت وبرای اجرایی شدن آنها نهایت مساعدت را داشته ایم ودرآینده نیز کمک خواهیم کرد و معتقدیم اگر ستاد مبارزه با کرونا مسئولیت برنامه های آموزش وپرورش را عهده دار شود، به طور کامل از آن باید حمایت شود، لذا بازگشایی مدارس و حضور فیزیکی دانش آموزان را منوط به مصوبه واعلام نظر ستاد مبارزه با کرونای کشور می دانیم.

 

بیشتر بخوانید: جزییات بازگشایی و حضور دانش آموزان در مدارس از زبان مدیر کل آموزش و پرورش تهران

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدارس دانش آموزان دانشجویان فرهنگیان کرونا رییس فراکسیون فرهنگیان حفظ سلامت دانش آموزان ستاد مبارزه با کرونا آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوانان باید از منطق سیاست‌ها و رفتار نظام با خبر باشند | آنها بدانند چرا حاضر به ایجاد روابط با برخی کشور‌ها نیستیم | دانش‌آموزان را از خطر‌ها و دشمنی‌ها آگاه کنید
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد