Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:33:59 GMT

تقابل دوستانه پرسپولیس با شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۰۹۱۷

تقابل دوستانه پرسپولیس با شهر خودرو

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل شهر خودرو به میدان خواهد رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که این روزها خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند، روز سه‌شنبه هفته پیش رو در دیداری تدارکاتی به مصاف شهر خودرو می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با هماهنگی دو تیم، پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

تمرین سبک 13 پرسپولیسی در ورزشگاه کاظمی

پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روز 25 شهریور مقابل التعاون عربستان به میدان خواهد رفت و شاگردان مهدی رحمتی نیز روز 24 شهریور برابر شباب الاهلی امارات صف‌آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم شهر خودرو پرسپولیس بیشتر بخوانید... دور جدید تمرینات شهر خودرو با حضور کادر فنی جدید‌+تصاویر خلعتبری: چند پیشنهاد رسیده است ولی با شهر خودرو قرارداد دارم/ امیدوارم رحمتی در مربیگری هم موفق باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دور جدید تمرینات شهر خودرو با حضور کادر فنی جدید‌+تصاویر خلعتبری: چند پیشنهاد رسیده است ولی با شهر خودرو قرارداد دارم/ امیدوارم رحمتی در مربیگری هم موفق باشد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم شهر خودرو پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نظر ۳ کارشناس داوری درباره قضاوت بنیادی‌فر در فینال جام حذفی فوتبال ۲ درگیری فیزیکی و شدید چند بازیکن استقلال در فرودگاه/ مجیدی خداحافظی کرد ۳ ترفند مدیرعامل استقلال برای فرار از فشارها؛ بازی با اسم استراماچونی و پنهان شدن پشت نام مربی ایتالیایی ۴ باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد؛ پایان همکاری با مجیدی و مذاکره با استراماچونی برای بازگشت ۵ تصویری از رختکن استقلال پس از ناکامی در فینال جام حذفی ۶ جام قهرمانی به تیم تراکتور اهدا شد/ از اشتباه سلطانی‌فر تا صحبت‌های درگوشی الهامی ۷ نشست هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در مورد وضعیت سرمربیگری و مذاکره با استراماچونی ۸ مومنی: کدام سیاست تغییر کرده که می‌خواهند استراماچونی را برگردانند؟/ استقلال به یک کریم باقری نیاز دارد مهمترین اخبار ورزشی اصل ماجرای درگیری استقلالی‌ها در فرودگاه مشخص شد ترفند مدیرعامل استقلال برای فرار از فشارها؛ بازی با اسم استراماچونی و پنهان شدن پشت نام مربی ایتالیایی درودگر: قرارداد استراماچونی با استقلال ثبت نخواهد شد/ شاید آنها قدرتی فراقانونی دارند گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال مشخص شدند مهمترین اخبار تسنیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام آخرین آمار کرونا در ایران| عبور تعداد فوتی ها از ۲۲۰۰۰ نفر/ فوت ۱۱۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم شهر خودرو پرسپولیس فوتبال تیم شهر خودرو پرسپولیس شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم