Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:00:43 GMT

دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق سند ۲۰۳۰ هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۱۵۵۰

دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق سند ۲۰۳۰ هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوئین‌میاندشت ضمن تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: کسی که برای خودش حریم و حرمتی قائل نیست انتظار نداشته باشید دیگران برای وی حرمت قائل شوند، حیات زندگی انسان ایمان و تقوا است و انسان باتقوا معصیت نخواهد کرد.

حرکت دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند است

وی در ارتباط با بازگشایی مدارس در شهرستان بوئین‌میاندشت، گفت: حرکت دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند است، دشمنان به دنبال ضربه زدن از طریق سند ۲۰۳۰ هستند و از این طریق می‌خواهد به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی آسیب وارد کنند که در این زمینه مسئولان باید حواس خود را جمع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت اضافه کرد: والدین به دنبال تعطیلی مدارس نباشند چون دانش آموزان دوره ابتدایی به ویژه پایه اول در فضای مجازی به مانند فضای مدرسه نمی‌توانند درس یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه باعث افتخار است که نیروهای آموزش و پرورش بوئین‌میاندشت بومی هستند، گفت: نظام تعلیم و تربیت کشور ایران با کشورهای اروپایی تفاوت دارد چون هدف ما در کار تعلیم و تربیت ساخت انسان‌های با تقوا و با ایمان است، حفظ شأن و منزلت معلم بستگی به رفتار خودش است تا به سایر انسان‌های جامعه نیز سرایت کند.

خرید شیرهای اهرمی در مدارس نیز دست یاری خیران را می‌طلبد

وی تأکید کرد: با توجه به بیماری کرونا و آموزش در فضای مجازی برخی والدین توان خرید گوشی ندارند و برای اینکه دانش آموزان از تحصیل بازنمانند از خیران خواستاریم که به آموزش و پرورش شهرستان کمک کنند، خرید شیرهای اهرمی در مدارس نیز دست یاری خیرین را می‌طلبد.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به بازدید کارشناسان دانشگاه پیام نور کشور و استان اصفهان از دانشگاه پیام نور بوئین‌میاندشت با هدف جلوگیری از تعطیل نشدن این واحد آموزشی، گفت: تعطیلی دانشگاه به خاطر کمبود نیروی انسانی که بالاترین ثروت هر کشور است اتفاق می‌افتد، نبود دانشجو باعث شده که ۱۸۰ واحد آموزشی کشور از جمله واحد آموزش دانشگاه پیام نور تعطیل شود.

وی تأکید کرد: وقتی قیمت املاک در شهرهای کوچک با کلانشهرها یکسان است جوانان تمایل به ماندن در شهرهای کوچک ندارد، از راه و شهرسازی و دادستان بوئین‌میاندشت خواستارم برای ارزان شدن زمین در شهرستان ورود پیدا کنند.

کد خبر 5015309

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان آغاز سال تحصیلی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین بوئین میاندشت تعلیم و تربیت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع استادیاران صالحین صبح چهارشنبه با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری استاد شبکه تربیتی بسیج استان بوشهر و نیز سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه استان بوشهر و استادیاران شبکه تربیتی بسیج برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و استاد شبکه تربیتی بسیج راهبرد و اهداف برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر را برای سال ۱۴۰۳ تبیین کرد.

حجت الاسلام موسوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان بوشهر در عرصه دارالقرآن بسیج، دوره‌های آموزشی طرح ولایت و توانمند سازی ارکان شبکه، اردوهای تربیتی، نظارت‌ها و بازرسی از کمیت و کیفیت را ارائه داد.

در ادامه احکام مسئولیتی استادیاران جدید توسط نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به افراد اعطا شد.

کد خبر 6087179

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد