Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:02:59 GMT

امام جمعه بجنورد بر دقت بیشتر در جذب معلمان تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۱۶۷۲

امام جمعه بجنورد بر دقت بیشتر در جذب معلمان تاکید کرد

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد  مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: در انتخاب معلم باید دقت شود تا هر فردی با هر طرز فکری وارد این مجموعه انسان ساز نشود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا والدین به هنگام بازگشایی مدارس نگرانی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با ابراز تاسف نسبت به اجرایی نشدن کامل سند تحول آموزش و پرورش گفت: جذب معلمان مومن و متعهد در دانشگاه فرهنگیان و تبیین و تشریح سند تحول برای دبیران از جمله اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به وضعیت مهدهای کودک نیز گفت: انتقاد رهبر انقلاب به این مراکز باید مورد توجه قرار گیرد و باید توجه بیش‌از پیش به این بخش از تعلیم و تربیت انجام شود.

وی  با بیان اینکه همه ارکان آموزشی باید تلاش کنند تا عدالت آموزشی بین مدارس دولتی و غیردولتی به وجود آید، گفت: باید کاری کرد تا خانواده ها بین انتخاب مدارس دولتی و غیردولتی برای تحصیل فرزندانشان سردرگم نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) که همراه با رعایت نکات بهداشتی بود اظهار داشت: دسیسه های رادیوهای بیگانه و کانال های مزدور آمریکا و اسراییل که می خواستند به مردم بگویند دیانت و سلامت با هم جمع نمی شود نقش بر آب شد و مردم فهیم ما نشان دادند که می شود این کار را کرد.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به وقایع بعد از عاشورا و نقش حضرت زینب(س) گفت: پیام آور عاشورا ثابت کرد که نباید در مصائب ناامید شد و به تاسی از آن بانوی بزرگوار باید مدیریت صحیح و کارآمد در سختی ها داشت.

برچسب‌ها بجنورد ابوالقاسم یعقوبی خطبه ها خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خطبه ها خراسان شمالی بجنورد خطبه ها خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود، صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد.
رییس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: چهار کامیون زباله و ضایعات که مدت‌ها در خانه‌ای مسکونی واقع در محله نیروگاه کوچه قدرتی مرکز خراسان شمالی با بوی بد برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اوایل اردیبهشت نیز ۸۰ خاور زباله که مدت‌ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی