Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کوبا در تهران اعلام کرد که دولت متبوعش در حال فراهم کردن مقدمات لازم برای واکسیناسیون رایگان تمامی شهروندان این کشور در ماه فوریه سال آینده میلادی (بهمن‌ماه ۹۹) است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «الکسیس باندریچ وگا» سفیر کوبا در تهران با اشاره به اینکه واکسنی که محققان کوبایی برای مقابله با ویروس کرونا (بیماری کووید-19) تولید کرده‌اند اکنون در حال پشت سر گذاشتن آزمایش‌های بالینی است، از تلاش دولت کوبا برای واکسیناسیون رایگان همه شهروندان این کشور در اوایل سال آینده میلادی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کوبا در تهران تأکید کرد که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی و پزشکی کوبا این کشور قادر است به محض تکمیل آزمایش‌های بالینی و حصول نتایج رضایت‌بخش، میلیون‌ها دز واکسن کرونا تولید کند.

به گفته سفیر کوبا در تهران، واکسن موسوم به « Soberana 01» در انستیتو واکسن فینالی –که بیش از 30 سال است که در زمینه توسعه واکسن‌های مختلف فعالیت می‌کند و از سال‌ها پیش با انستیتو پاستور ایران نیز همکاری‌های علمی داشته است- تولید شده و مرکز ایمنی‌شناسی مولکولی کوبا و آزمایشگاه سنتز شیمیایی و بیومولکولی دانشگاه هاوانا نیز در توسعه این واکسن با انستیتو واکسن فینالی همکاری کرده‌اند.

در صورت پیشرفت امور مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، کوبا به اولین کشوری تبدیل می‌شود که همه شهروندان خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌کند.

وضع مقررات منع رفت و آمد در پایتخت کوباضربه شدید کرونا به کسب و کار گردشگری در کوبامقایسه عملکرد دولت کوبا با دولت کودتایی بولیوی در بحران کروناکوبا 8 روز متوالی را بدون قربانی کرونا پشت سر گذاشتافزایش آزمایش گیری در کوبا برای مهار کروناکوبا تحریم‌های آمریکا در بحبوحه کرونا را محکوم کرد

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید بیماری کووید-19 ویروس کرونا آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونای جدید بیماری کووید-19 ویروس کرونا آمریکا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ترامپ سربازان آمریکایی کشته‌شده در جنگ را «بازنده» و «احمق» توصیف کرد ۲ نشریات ترکیه| دلار از ۷.۴۳لیره گذشت/ داود اوغلو: اردوغان منتظر غافلگیری باغچلی باشد ۳ واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید! ۴ واکنش شدید فرانسه به تحریم آمریکا علیه دادگاه لاهه ۵ زاخارووا: خروج از عراق، بهترین کاری است که آمریکا می‌تواند انجام دهد ۶ چندین سناتور آمریکایی خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه شدند ۷ توئیت سفیر ایران در انگلیس درباره تصمیم مدیرکل جدید "بی بی سی" ۸ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها مهمترین اخبار بین الملل بیانیه پایانی نشست گروههای فلسطینی/ تشکیل کمیته ملی یکپارچه برای رهبری مقاومت همه جانبه نیویورک‌تایمز: نتانیاهو به فروش تسلیحات به امارات رضایت داده است فراکسیون صادقون: دولت الکاظمی ملزم به اجرای مصوبات پارلمان است تظاهرات پاکستانی‌ها در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر(ص) مهمترین اخبار تسنیم نمکی: "کرونا" اقتصاد انگلیس را ۲۵ درصد و اقتصاد ایران را فقط ۳.۵ درصد کوچک کرد/کمتر از ۳۰ درصد از یک میلیارد دلار را گرفتیم اما و اگرهای حضور ایمن دانش‌آموزان در مدارس+جزئیات پروتکل‌های بهداشتی مردم با نگاه بلند مدت وارد بازار سرمایه شوند/ اگر شرکتی ۱۰ روز پشت هم ۵ درصد مثبت خورد باید شک کنید بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام مقصر افت ارزش ریال کیست؟/ دولت روحانی کاهش ارزش پول ملی را به اوج رسانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونای جدید بیماری کووید 19 ویروس کرونا آمریکا ویروس کرونای جدید بیماری کووید 19 ویروس کرونا آمریکا سفیر کوبا در تهران ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آقاجان زاده با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون برای حجاج اظهار کرد: متقاضیان حج تمتع امسال استان آذربایجان شرقی طبق نوبت اعلام شده از امروز تا شانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند برای انجام واکسیناسیون  به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید پانزده روز قبل از اعزام واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

آقاجان زاده در خصوص تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیان توضیح داد: تزریق این واکسن برای افرادی که در ۲ سال گذشته آن را دریافت نکردند الزامی است.

معاون بهداشت و درمان هلال احمر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تبریز حدود چهار هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروان‌ها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تزریق واکسن حجاج ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیر آذربایجان شرقی را نیز در تبریز با توجه به موقعیت مسافرپذیری این شهر داریم.

وی همچنین به آمار زائران حج تمتع امسال استان اشاره کرد و گفت: شمار متقاضیان حج تمتع امسال آذربایجان شرقی سه هزار و ۹۵۱ نفر است که در قالب ۲۸ کاروان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد که پانزده کاروان از این تعداد متعلق به زائران تبریزی است.

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است