Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، تعاون روستایی خوزستان موفق به توزیع ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم آرد در ۳ هزار روستا و برای جمعیتی معادل یک میلیون نفر شده است.

او افزود: این میزان آرد در قالب یک میلیون و ۱۸۷ هزار کیسه ۴۰ کیلویی در میان روستاییان استان با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی فری در ادامه ضمن اشاره به رسالت‌های ذاتی تعاون روستایی بیان داشت: مجموعه تعاون روستایی خوزستان در زمینه تحقق این رسالت‌ها با تامین نیاز‌هایی از جمله آرد، کود، بذور مختلف برای کشت فصل‌های مختلف، تامین نیاز دامداران، خرید محصولات کشاورزی و ... توانسته در کاهش مهاجرت روستاییان به حاشیه شهر‌های بزرگ نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع آرد تعاونی روستایی تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی