Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@17:29:59 GMT

مقایسه خودرو JMC S350 و بورگوارد BX7

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۳۸۴۲

مقایسه خودرو JMC S350 و بورگوارد BX7

خبرگزاری میزان- در این مطلب به بررسی و مقایسه خودرو JMC S350 و بورگوارد BX7 از لحاظ مشخصات فنی و امکانات خواهیم پرداخت. تاریخ انتشار: 23:30 - 14 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۶۹۷ خبرگزاری میزان - در این مطلب به بررسی و مقایسه خودرو JMC S۳۵۰ و بورگوارد BX۷ از لحاظ مشخصات فنی و امکانات خواهیم پرداخت.

خودرو JMC S۳۵۰ و بورگوارد BX۷ به ترتیب ساخت کشور چین و آلمان هستند که با موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ به بازار عرضه می‌شود، حجم موتور خودرو چینی ۱۹۹۷ سی سی و خودرو آلمانی ۱۹۸۱ سی سی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خودرو JMC S۳۵۰ توانایی ارائه قدرت ۲۰۵ اسب بخار را دارد و این رقم در خودرو آلمانی به ۲۲۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

استاندارد آلایندگی در خودرو آلمانی یورو ۶ است و در خودرو چینی یورو ۵ است.

از ویژگی‌های خودرو بورگوارد BX۷ می‌توان به فرمان برقی – رینگ ۱۸ اینچی – چراغ‌های زنون – چراغ مخصوص روز – چراغ کمکی در هنگام پیچیدن – سقف پانوراما – سنسور باران – آینه‌های برقی جمع شونده – حافظه آینه‌های بیرونی – روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان – حافظه صندلی – ماساژور صندلی – تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو – ۴ گرمکن – دوربین ۳۶۰ درجه – سنسور پارک جلو و عقب – ورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – کروز کنترل – کنترل باد لاستیک‌ها TPMS – کنترل سرعت در سربالایی HAC – کنترل حرکت در سراشیبی HDC اشاره کرد. بیشتر بخوانید: مقایسه خودرو ام وی ام ۳۱۵ و پژو ۲۰۶ تیپ ۲

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خودرو مقایسه خودرو خودرو JMC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی به استقلال

بر اساس اعلام یک منبع موثق، مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است این در حالی است که قایدی در عضویت باشگاه شباب الاهلی امارات است و به طور قرضی در تیم الاتحاد کلبا بازی می کند اما این احتمال دارد تا با توجه به حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال آنها بتوانند مهاجم محبوب هواداران را بار دیگر به استقلال بیاورند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس