Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجو کیه لینی قرار بود در ترکیب اصلی ایتالیا مقابل بوسنی در لیگ ملت های اروپا به میدان برود. این مدافع به دلیل عجیبی بازی نکرد و جای خود را به فرانچسکو آچربی داد.

به نقل از رای اسپورت؛ جورجو کیه لینی با نظر روبرتو مانچینی یکی از 11 بازیکن اصلی آتزوری مقابل بوسنی بود و حتی در کنار سایر بازیکنان پیش از مسابقه مشغول گرم کردن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او به شکل عجیبی مجبور شد بازی را از روی نیمکت آغاز کند. در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا که قبل از مسابقه در اختیار مقامات رسمی بازی و داور قرار گرفت، نام آچربی به جای کیه لینی نوشته شده بود. روبرتو مانچینی و سرپرست تیم ملی ایتالیا نیز این ترکیب را تایید کردند. وقتی ترکیب یک تیم در اختیارات مقامات رسمی قرار گیرد، نمی توان آنرا تغییر داد. تنها راه تغییر ترکیب، اعلام مصدومیت آچربی بود و خارج کردن نام او از لیست بود.

روبرتو مانچینی ضمن تایید این اشتباه، توضیح داد:

بله اشتباه از من بود. آنها ترکیب را روی کاغذ به من نشان دادند. عینکم را همراه خود نیاورده بودم، بنابراین [بدون نگاه به لیست] آنرا تایید کردم. اصلا دقت نکردم که نام آچربی به جای کیه لینی نوشته شده است.

در هر صورت اشکالی ندارد چون از ابتدا قرار بود یکی از آنها امشب بازی کند و دیگری دوشنبه مقابل هلند به میدان برود. از کیه لینی پرسیده بودم و او درخواست کرد امشب بازی کند.

اشتباه کردم اما اشتباه مهمی نبود. اینطور نیست که به جای یک مدافع، یک دروازه بان به زمین فرستاده باشم. مدافعی به جای یک مدافع دیگر به زمین رفت.

همچنین بخوانید:

ایتالیا 1-1 بوسنی؛ شروع نه چندان جالب آتزوری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد