Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به گفته مسئولان سازمان لیگ، ورزشگاه امام رضا(ع) تجربه مثبتی از برگزاری فینال حذفی به نمایش گذاشت و پتانسیل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در مشهد بالا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور میان دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز جمعه هفته گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبانی شایان ورزشگاه امام رضا(ع) در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین تمهیدات فرهنگی در نظر گرفته شده در این زمینه سبب شد از همان ابتدا مشهد یکی از گزینه‌های اصلی سازمان لیگ برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی باشد.

سهیل مهدی؛ مسئول سازمان لیگ باشگاه‌های کشور در مورد کیفیت میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) در دیدار پایانی جام حذفی می‌گوید: دوستان و همکاران ما در مجموعه آستان قدس رضوی و به ویژه بخش تربیت بدنی و مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) از بدو امر میزبانی این رقابت حساس، همکاری شایانی را با سازمان لیگ صورت دادند.

با قهرمان جام حذفی از فرودگاه تا جشن قهرمانی/ در جشن تراکتوری‌ها چه گذشت؟ + تصاویرتصویری از رختکن استقلال پس از ناکامی در فینال جام حذفینظر 3 کارشناس داوری درباره قضاوت بنیادی‌فر در فینال جام حذفی فوتبال

وی خاطرنشان می‌کند: جنس این همکاری‌ها را قبلا در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز شاهد بودیم و هم‌افزایی خوبی در زمان برگزاری رقابت‌ها میان آستان قدس رضوی، هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان حاکم و ناظر است که سبب بالا رفتن سطح بازی‌ها نیز به صورت ناخودآگاه می‌شود.

مهدی می‌گوید: علاوه بر این همواره برگزاری بازی‌ها در جوار بارگاه منور رضوی، دارای برکات معنوی خاصی است و همواره شاهد بوده‌ایم که آستان قدس رضوی تدارک برنامه‌های خاص فرهنگی متناسب با شرایط و اقتضائات زمانی را نیز در دستور کار قرار داده و در فینال جام حذفی نیز با توجه به همزمانی آن با ایام عزاداری اباعبدالله(ع) این برنامه‌ها اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه امام رضا(ع)، استادیومی زیبا و باامکانات و مجهز است تصریح می‌کند: این مسئله در کنار کیفیت مناسب چمن همواره بر کیفیت بازی‌ها افزوده و تاکنون شاهد بوده‌ایم بازی‌های خوبی در این استادیوم رقم خورده است.

مهدی با تقدیر از میزبانی شایان آستان قدس رضوی در ورزشگاه امام رضا(ع) عنوان می‌کند: این ورزشگاه قطعا پتانسیل برگزاری بازی‌های مهم بین‌المللی را دارد و باید زمان جلو برود و ببینیم در آینده نزدیک به ویژه در بحث لیگ قهرمانان آسیا شرایط ما به چه نحوی پیش خواهد رفت و در صورت مهیا شدن شرایط این ورزشگاه یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی ما خواهد بود.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT7 بیشتر بخوانید... گنجینه‌ای ارزشمند از سکه‌های دوره ساسانی به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد طرح‌های حمایتی آستان قدس از اقشار کم برخوردار چهار استان کشور اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گنجینه‌ای ارزشمند از سکه‌های دوره ساسانی به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد آستان قدس رضوی هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کرد طرح‌های حمایتی آستان قدس از اقشار کم برخوردار چهار استان کشور اعلام شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۲ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۵ گزارش| دوگانه «سواد» و «سلامت» پیش روی والدینی که دغدغه دارند/ آغاز سال تحصیلی مدارس و «تدبیری» که گویا اصلاً نیست ۶ قالیباف: نظارت مجلس از جنس نشستن در تهران نیست / مشکلات خوزستان را اورژانسی دنبال می‌کنیم / برنامۀ هفتم ‌کلی‌گویی نخواهد بود ۷ مدارس خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود ۸ امام جمعه اراک: دشمن جرات هیچ گونه تعدی به کشور را ندارد / در اوج اقتدار نظامی و دفاعی هستیم مهمترین اخبار استانها قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت تپه رسیدگی می‌کند / نیامده‌ایم به جای قوه مجریه کار کنیم رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحه الکتاب گام دوم انقلاب است / ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند معاون وزیر آموزش و پرورش: دشمنان بدانند دانش آموزان ایرانی راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد / اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانه «سلامت و آموزش» ناصحیح است فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد / اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است غریب آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت تپه رسیدگی می‌کند / نیامده‌ایم به جای قوه مجریه کار کنیم رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحه الکتاب گام دوم انقلاب است / ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه امام رضا ع فینال جام حذفی آستان قدس رضوی سازمان لیگ رقابت ها حاج قاسم بازی ها گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (جمعه) با انجام ۷ دیدار پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در اراک میهمان آلومینیوم است. در سایر دیدار‌ها هم تراکتور دیدار تکراری دیگری با ذوب‌آهن در تبریز دارد و سپاهان هم میهمان استقلال ملاثانی خواهد بود.

دیدار امروز آلومینیوم و پرسپولیس، سومین بازی این فصل آنها محسوب می‌شود. در ۲ بازی گذشته هر دو تیم یک بار طعم پیروزی را چشیده‌اند و در بازی امروز هم برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کنند.

آلومینیوم از زمانی که به لیگ برتر صعود کرده است در ۴ سال گذشته ۴ بار (۳ بار در لیگ و یک بار هم در جام حذفی) توانسته پرسپولیس را شکست دهد و از این حیث رکورد جالب توجهی مقابل سرخپوشان تهرانی دارد. آلومینیوم در نیم‌فصل اول با یک گل در تهران شکست خورد، ولی در بازی برگشت در اراک توانست با یک گل از راه دور شکست پرسپولیس را رقم بزند.

آنها در بازی امروز هم روی ویژگی‌های فنی امیر نوری و مهدی لیموچی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند تا بتوانند باز هم با عبور از پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

پرسپولیس همواره در چند سال اخیر، بازی‌های دشواری مقابل آلومینیوم داشته و امروز هم باید در غیاب بیرانوند، عالیشاه و اسماعیلی‌فر در اراک به میدان برود. امیررضا رفیعی که در ۴ بازی گذشته پرسپولیس جانشین بیرانوند مصدوم بوده، این بار نقش مهم‌تری درون دروازه پرسپولیس دارد و می‌تواند با بسته نگه داشتن دوباره دروازه خود، حکم صعود سرخپوشان به مرحله بعد را امضا کند.

این دیدار به نوعی یک بازی انتقامی هم برای اوسمار خواهد بود، او از زمانی که به عنوان نفر اول کادرفنی پرسپولیس انتخاب شده تنها شکستش مقابل آلومینیوم در اراک بوده است و نمی‌خواهد برای دومین‌بار از اراک ناکام برگردد.

دیدار پرسپولیس و آلومینیوم دومین بازی آنها در جام حذفی هم محسوب می‌شود و بهترین زمان برای گرفتن انتقام خواهد بود تا علاوه بر جبران باخت در لیگ، شکست ۲ فصل گذشته خود در جام حذفی (فصل ۰۱-۱۴۰۰) را هم به بوته فراموشی بسپارند.

در یکی دیگر از دیدار‌های مهم امروز، تراکتور در تبریز از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند. ذوب‌آهن در هفته بیست‌وسوم شکست سنگینی را در تبریز به تراکتور تحمیل کرد و تراکتوری‌ها برای جبران امروز به میدان خواهند آمد.

پرشور‌ها که پس از جدایی خمس دچار تغییراتی در کادرفنی شدند، امروز برای اولین بار حمید مطهری را به عنوان مربی روی نیمکت خود می‌بینند و این دیدار می‌تواند آغازی دوباره برای این تیم باشد.

در دیگر مسابقه مهم امروز، سپاهان در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت. با توجه به اینکه شانس قهرمانی سپاهان در لیگ خیلی کم شده، شاگردان مورایس جام حذفی را جدی‌تر از پیش دنبال خواهند کرد تا سرمربی پرتغالی این تیم در دومین سال حضورش در اصفهان حداقل یک جام را به هواداران این تیم تقدیم کند.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

فجر شهیدسپاسی شیراز- گل‌گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب‌آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه سیروس قایقران

آبی‌پوشان ملاثانی- سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

در نخستین دیدار این مرحله روز گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان با حذف پیکان در ضربات پنالتی به عنوان نخستین تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

منبع: تسنیم

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک