Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@17:15:12 GMT

پرسش مهر رئیس جمهور از دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۵۶۲۳

پرسش مهر رئیس جمهور از دانش آموزان

رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی جدید از دانش آموزانت سوال کرد: برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به خانواده، هم کلاسی ها و دوستانتان کمک کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پرسش مهر رئیس جمهور از دانش آموزان در سال تحصیلی 1399-1400 به شرح زیر است:

«سوال من از دانش آموزان این است: دانش آموزان عزیز در سراسر کشور، خطاب من به 14و نیم میلیون جمعیتی است که امروز آغاز سال تحصیلی خود را جشن می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزان من فرزندان من برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید با خانواده خودتان و هم کلاسی های خودتان کمک و یاری کنید. نحوه یاری و کمک شما به هم کلاسی ها و هم مدرسه ای و دوستان و اعضای خانواده تان به عنوان، سوال مهر امسال ماست که امیدوارم بهترین پاسخ ها را از طرف دانش آموزان عزیز دریافت کنیم. سالی پر از شکوفایی سالی پر از حرکت در مسیر علم و دانش سالی پر از انضباط و دقت برای سلامت، برای همه شما آرزو می کنم.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت