Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لاله های نارنجی در اولین بازی خود پس از جدایی رونالد کومان، مقابل تیم رده نوزدهم رنکینگ فیفا به برتری رسیدند.
به گزارش آریا، هلند در مسابقه ای که کاملا مالک توپ و میدان بود، به بردی خفیف برابر لهستان دست یافت. با این نتیجه هلند با سه امتیاز صدرنشین گروه A است و سه روز بعد باید در دیداری حساس به مصاف ایتالیا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل بازی در دقیقه 61 به ثمر رسید. روی یک ارسال به تیر دوم بود که یانس هاته‌بور با یک ضربه بغل پا، توپ را برای برخواین فراهم کرد و او هم از داخل محوطه شش قدم کار را تمام کرد. در پایان شب اول این گروه، هلند در صدر قرار گرفت و بوسنی و ایتالیا در رتبه های دوم و سوم جای دارند. لهستان هم بدون امتیاز، تیم آخر این گروه است.
شرح گل:
هلند 1-0 لهستان؛ برخواین (61): دی یونگ با ارسالی بلند توپ را در تیر دورتر به هاتبوئر رساند تا پاس رو به بیرون این بازیکن از کنار خط عرضی زمین، برخواین را در موقعیتی عالی برای باز کردن دروازه خالی حریف قرار بدهد؛ وینگر تاتنهام به آسانی با ضربه پای راست خود دروازه حریف را گشود.
ایتالیا در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ ملت های اروپا برابر بوسنی متوقف شد. ایتالیا و بوسنی در دومین شب از هفته اول مسابقات لیگ ملت های اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی 1-1 خاتمه یافت. تیم ملی ایتالیا در اولین دیدارش در لیگ ملت های اروپا، مقابل بوسنی متوقف شد اما هلند توانست با یک گل لهستان را شکست بدهد.
شاگردان روبرتو مانچینی که در ورزشگاه آرتمیو فرانکی فلورانس میزبان بوسنی بودند، در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه اول و در دقیقه 57، بوسنی به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه ایتالیا بود که توپ در رفت و برگشت به ادین ژکو رسید و او هم با یک ضربه پای چپ محکم، جانلوئیجی دوناروما را مغلوب کرد.
اما این برتری تنها 10 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 67، استفانو سنسی کار را به تساوی کشید.روی پاس عرضی لورنزو اینسینیه بود که سنسی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافع بوسنی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد. بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
شرح گل ها:
ایتالیا 0-1 بوسنی؛ ادین ژکو 57`: پس از ارسال ضربه کرنر روی دروازه و دفع توسط ایتالیا، سونیچ مدافع پیش تاخته بوسنی توپ را به ادین ژکو رساند و کاپیتان بوسنی با استفاده از خروج دوناروما از دروازه، با یک ضربه موفق به گشودن دروازه ایتالیا شد.
ایتالیا 1-1 بوسنی؛ استفانو سنسی 67`: لورنتزو اینسینیه پس از ورود به محوطه جریمه با یک پاس در عرض استفانو سنسی را صاحب توپ کرد. سنسی نیز شوتی زمینی روانه دروازه بوسنی کرد که شوت او پس از برخورد با پای مدافع بوسنی، آرام آرام وارد دروازه حریف شد.
در شب دوم بازی های این گروه، دوشنبه شب بوسنی از لهستان پذیرایی می کند و هلند، میزبان ایتالیاست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هلند لهستان ایتالیا بوسنی یک ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های سری آ،‌ میلان و آاس رم در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان میلان با تک گل آندری شوچنکو روی پاس گل کاکا موفق به شکست رم شد و به مقام قهرمانی سری آ رسید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند