Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:03:43 GMT

نتایج دیشب لیگ فوتبال ملت‌های اروپا با توقف ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۵۹۷۲

در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، ایتالیا متوقف شد و هلند حریف خود را شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، جمعه از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، هفت دیدار به صورت همزمان برگزار شد.

در مهمترین دیدار تیم ملی ایتالیا از گروه نخست سید اول بازیها، در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس میزبان تیم ملی بوسنی و هرزه گوین بود که با نتیجه یک - یک متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه ابتدا ادین ژکو در دقیقه ۵۷ دروازه آتزوری را باز کرد، اما استفانو سنسی هافبک باشگاه اینتر میلان در دقیقه ۶۷ بازی را برای لاجوردی پوشان به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار این گروه دشوار، تیم ملی هلند در ورزشگاه یوهان کرایف آرنای شهر آمستردام میزبان تیم ملی لهستان بود که با یک گل پیروز شد.

استوین برگوین وینگر ۲۲ ساله باشگاه تاتنهام انگلیس، تک گل لاله‌های نارنجی را در دقیقه ۶۱ مسابقه به ثمر رساند تا لهستان در غیاب روبرت لواندوفسکی شکست بخورد و هلند صدرنشین گروه شود. در این مسابقه دوایت لودوگس دستیار رونالد کومان در تیم ملی هلند هدایت این تیم را به جای این مربی بر عهده داشت. کومان که به تازگی هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته، قراردادش را با تیم ملی کشورش فسخ کرده است.

در گروه نخست سید دوم رقابتها، اتریش با نتیجه دو بر یک میزبانش نروژ را شکست داد و مصاف تیم‌های رومانی و ایرلند شمالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در گروه دوم همین سید، تیم ملی جمهوری چک سه بر یک میزبانش اسلواکی را شکست داد.

در گروه چهارم سید سوم نیز، بلاروس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مهمانش آلبانی شکست خورد. از همین گروه قزاقستان با ۲ گل میزبانش لتونی را مغلوب کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل نوید افکاری اسماعیل سعادت بازگشایی مدارس در سال 99 لیگ ملت های اروپا ایتالیا تابناک ورزشی نتایج مسابقات دارا دوم روستای ابوالفضل نوید افکاری اسماعیل سعادت بازگشایی مدارس در سال 99 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا