Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه آغاز سال تحصیلی1400-1399 محسن حاجی میرزایی با صدور پیامی بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت را به دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ در آستانه بازگشایی مدارس وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و اولیا تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آستانه آغاز سال تحصیلی1400-1399  محسن حاجی میرزایی با صدور پیامی بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت را به دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«به نام او که بزرگ آموزگار هستی است»

و باز، «بهاری دیگر در راه است»؛ و آن، نه «بهار طبیعت» که «بهار تربیت» است.

همان بهاری که «احتیاج به یادگرفتن»را در وجود کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز پر گوهر «زنده»، و«اشتیاق به یاددادن» را در دل آموزگاران، معلّمان، دبیران، مربیان و مدیران آن «ارزنده»می‌دارد.

و در «پانزدهم شهریور»، «فصل رویش» آغاز می‌شود.

همان فصلی که «منوّر به نور دانش» و «مزیّن به زینت ادب» و «معطّر به عِطر مهربانی»  است.

امسال وزارت آموزش و پرورش به همراه مشتاقان تعلیم و تربیت، به اضطرار شرایطِ حاصل از حضور ناخوانده و البته گزنده‌ی«ویروس کرونا»، کمی زودتر از  موعد همیشگی، در حالی به استقبالِ بهارِ آراسته به علم و ادب، آغوش می‌گشاید و سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کند که فرآیند تعلیم و تربیت به دلیل وابستگی‌های اجتناب ناپذیر به «بسترهای نوین آموزشی» و فضای مجازی به عنوان معین و مکمّل مدرسه، بیش از  سال‌های پیش به مساعی معلّمانه‌ی فرهنگیان فرهیخته از سویی و مشارکت همه جانبه‌ی خانواده‌های گرامی از سوی دیگر نیاز دارد.

این جانب،ضمن پاسداشت «ماه محرّم»و درک عمیق«مصائب»و«مسائل» این «ماهِ رُستن و رَستن»و اَرج نهادن به«سعی و صبر» آسمانی«قافله‌ی عشق»، به ویژه قافله سالار آن «حضرت اباعبدالله الحسین»(ع) و نیز بزرگداشت«هفته‌ی دفاع مقدس»و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای آن دورانِ غرورآفرین، مسرورانه«احیای مجدد بوستان دین و دانش» و «رُویش دوباره‌ی غنچه‌های تعلیم و تربیت» را به باغبانان باغ بینش، یعنی «جامعه‌ی فهیم فرهنگیان»، و نیز آینده ساز ایران اسلامی، یعنی «دانش آموزان عزیز»و همچنین به همدلان و همیاران نظام تعلیم و تربیت، یعنی«اولیای گرامی» آنان تبریک می‌گویم و صمیمانه از درگاه اوّل معلّم عالَم برای همه‌ی «جاهدان عرصه‌ی آموزش» و «مجاهدان وادی پرورش»،سال تحصیلی سرشار از توفیق و سرریز از تعالی تمنّا دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش بازگشایی مدارس بهار تعلیم و تربیت آغاز بهار تعلیم و تربیت صدور پیامی دانش آموزان تبریک گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد (مرکز استان خراسان‌شمالی) با حضور مجتبی کامکار رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد، بخشداران، موسی علی‌نیا رئیس آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا با محور سمای بجنورد  به میزبانی مجموعه فرهنگی آموزشی مدارس واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در این نشست درباره فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی انجام شده در مدارس این استان، بر لزوم ارتقای سطح دانش و تربیت دانش‌آموزان با توجه به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگو‌های تربیتی بومی منطبق با شرایط استان و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تأکید کرد.

کامکار درراستای گسترش همکاری هرچه بیشتر با آموزش و پرورش و معرفی سما به عنوان حوزه امتحانات اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف ارائه کرد و افزود: اساس توسعه یک کشور با آموزش و پژوهش است که آن هم برعهده معلم است.

 رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه برتری افراد و شخصیت و نوع نگاه انسان‌ها در راستای دانایی و آگاهی وکسب دانش آنان شکل می‌گیرد، ادامه داد: نقش استادان و معلمان در تربیت پرورش و آموزش افراد خلاق و نخبه جامعه تعیین‌کننده بوده است.

رئیس آموزش و پرورش بجنورد هم در این دیدار پیرامون برگزاری آزمون‌های نهایی و اهمیت برگزاری این آزمون‌ها در شرایط و مکان مناسب سخنانی ارائه داد.

محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد هم به همکاری بیشتر بسیج و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب و نقش مهم ارگان آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین اداره خواهد شد
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت