Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:49:56 GMT

عرضه اولیه یک بانک در راه است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۶۶۱۹

عرضه اولیه یک بانک در راه است

علی صالح‌آبادی که پیش‌تر رئیس سازمان بورس و اوراق بوده اعلام کرد که قصد دارد سهام بانک را در شرکت تامین سرمایه تمدن و بانک مشترک ایران و ونزوئلا در بازار سرمایه عرضه کند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، اگزیم بانک ایران ۱۹ سال است که در عرصه بانکداری کشور فعالیت می‌کند و اکنون مدیرعاملی «بورسی» دارد. علی صالح‌آبادی که پیش‌تر رئیس سازمان بورس و اوراق بوده اعلام کرد که قصد دارد سهام بانک را در شرکت تامین سرمایه تمدن و بانک مشترک ایران و ونزوئلا در بازار سرمایه عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

۲ سیگنال مهم برای بورس امروز

صالح‌آبادی با تاکید براینکه امسال، با موافقت بانک مرکزی ۲۵ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه تمدن و نیز ۱۷ درصد از سهام بانک مشترک ایران و ونزوئلا در بورس عرضه می‌شود، گفت: منابع کسب شده از عرضه این سهام، صرف اعطای تسهیلات به مشتریان بانک خواهد شد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تاکید بر پیشنهاد افزایش سرمایه بدون تزریق منابع جدید، افزود: در جلساتی با کمیسیون اقتصادی مجلس پیشنهادهایی در خصوص افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات ارائه شده و پیش‌بینی می‌شود با عملیاتی شدن سازوکار پیشنهادی، حداقل یک میلیارد دلار به بنیه مالی بانک توسعه صادرات اضافه شود.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین عرضه اولیه بانک بورس بورس تهران بازار بورس فرابورس سازمان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۴ هزار و ۶۵۰ واحد افزایش معادل ۶۱ صدم درصد در محدوده ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، شبندر، فایرا، جم، سدشت، کویر و خزامیا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، خزامیا، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۱۶ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.
نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، آریان، ساروج، بپاس و بمپنا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۳۴ نماد مثبت برابر ۳۷۳ نماد منفی بود. ۹۶ صف خرید مقابل ۲۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۱۶۱ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و هشت میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۶ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت