Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در ضریب نفوذ بیمه در اماکن روستایی و شهری استان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است گفت: با توجه به اینکه حوادث طبیعی در استان عمدتا در مناطق روستایی خسارتهای بالایی به همراه دارد لذا باید دستگاه های متولی زمینه های ارتقای ضریب نفوذ بیمه در اماکن روستایی را ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در نشست بررسی پرداخت بیمه خسارت به زلزله زدگان قطور خوی با اشاره به اینکه روند پرداخت خسارت بیمه از روند مناسبی برخوردار است افزود: بازسازی مناطق زلزله زده اگرچه به نسبت چند ماه قبل شتاب خوبی گرفته اما مورد قبول نیست و دستگاه های متولی و بانک ها باید به روند بازسازی سرعت بیشتری بدهند.

وی ادامه داد: با بیمه شدن اماکن روستایی بخش زیادی از دغدغه های مردم برای تامین هزینه های بازسازی با توجه به نوسانات بازار مصالح برطرف شده است.

شهریاری با اشاره به حمایت های دولت از بازسازی مناطق زلزله زده قطور تصریح کرد: روند بازسازی این مناطق هر هفته رصد می شود و به مردم این اطمینان خاطر داده می شود که متولیان امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی دغدغه های مردمی در خصوص میزان پرداخت خسارت بیمه به واحدهای خسارت دیده و تخریبی گفت: علاوه بر نهادهای ناظر بر شرکت بیمه گذار، کمیته ویژه ای نیز در استانداری روند کارشناسی ارزیابی خسارت واحدهای زلزله زده را رصد و پیگیری می کند‌. خسارت ها کارشناسی و عادلانه با درنظر گرفتن شرایط سخت منطقه پرداخت می شود.

شهریاری افزود: از طرف شرکت بیمه گذار تا به امروز ۳۸ میلیارد تومان خسارت به واحدهای زلزله زده بیمه شده پرداخت شده و مابقی خسارت نیز بر اساس گزارش های کارشناسی به زودی پرداخت و به اتمام می رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله بیمه استاندار آذربایجان غربی خسارت زلزله قطور آذربایجان غربی اماکن روستایی زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،غلامرضا صالحی عصر سه‌شنبه با حضور در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.   وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.   صالحی با اشاره به تعداد قرداد‌های نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه