Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:43:45 GMT

معدوم سازی بیش از ۱۳٠٠ کیلوگرم گوشت در ماکو

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۱۷۲

معدوم سازی بیش از ۱۳٠٠ کیلوگرم گوشت در ماکو

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ماکو گفت: ۱۳۲۶ کیلوگرم گوشت در ماکو معدوم شد.

فاطمه  آیرم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا لغایت اوایل شهریور ماه مقدار ۳۰۳ کیلوگرم گوشت قرمز و گوشت مرغ دارای تغییرات ارگانولپتیکی و تاریخ منقضی از سطح واحد های عرضه شهرستان طی بازرسی های بهداشتی از واحد های عرضه شهرستان ضبط و معدوم سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ماکو در ادامه افزود: میزان ۱۰۲۳ کیلوگرم نیز در طی بازرسی از لاشه های استحصالی در کشتارگاه دامی ماکو در این مدت غیر قابل تشخیص داده شده و ضبط و معدوم شده است.

وی  همچنین تاکید کرد: بازرسی های مستمر و روزانه در جهت اطمینان از سلامت گوشت و مرغ مصرفی شهروندان همچنان در دستور کار کارکنان شبکه دامپزشکی قرار داشته و شهروندان محترم در صورت مشاهده تخلفات مراتب را به شماره ۳۴۲۲۲۵۱۲ روابط عمومی شبکه دامپزشکی ماکو اطلاع دهند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گوشت فاسد شبکه دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه