Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کبیری گفت: برای توسعه شفافیت در بخش تعاون، سامانه هوشمند و جامع تعاون را راه اندازی کردیم و صدور مجوز تعاونی ها از ۷۰ روز به ۱۰ روز کاهش یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد کبیری، معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، گفت: اقتصاد تعاون و فعالیت تعاونی ها فقط مختص ایران نیست و ۳ میلیون تعاونی در دنیا وجود دارد که ۲۸۰ میلیون نفر در این تعاونی ها مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۹۴ هزار تعاونی در سراسر کشور وجود دارد که ۱۰ میلیون عضو در این تعاونی های مشغول هستند که در واقع ۱.۷ میلیون نفر در بخش تعاون ایران فعالیت می‌کنند.

کبیری تصریح کرد: ما خود را متعهد می‌دانیم به ارتقا سطح تعاون بپردازیم در عین حال برنامه هایی نیز در این خصوص داریم، چرا که یکی از بهترین راه های مبارزه با آثار منفی رکود اقتصادی توسعه تعاونی هاست و بهترین مسیر برای تجمیع سرمایه های خرد مردم است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید اذعان کنیم که در این روزها منابع حاصل از منابع بانکی به صورت عمومی در اختیار مردم است و در جایی هدایت می‌شود که باعث آسیب به اقتصاد کشورما می‌شود مثل بازار ارز، طلا و... اگر تشویق های در توسعه تعاون و حمایت از سرمایه گذاری مردم صورت گیرد وضعیت اقتصاد ما خوب خواهد شد.

او ادامه داد: برای رسیدن به اقتصاد خوب باید چند اتفاق رخ دهند، مانند؛ توسعه شفافیت، توسعه نوآوری و توسعه، حمایت های هدفمند از تعاونی ها و توسعه اقدامات نوین در بخش تعاون موثر است.

کبیری بیان کرد: از ۹۴ هزار تعاونی کشور که در ۳ حوزه تولیدی، توزیع و خدمات در حال فعالیت هستند، ۲۵هزار از این تعاونی ها در دولت تدبیر امید شکل گرفته است در همین راستا بودجه توانمند سازی تعاونی ها در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۶، ۱۲ برابر افزایش یافته است همچنین افزایش ۲۵ درصدی سقف ضمانت نامه انجام شده است.

معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از کارهای ما در توسعه تعاون، توسعه شفافیت است، بر همین اساس توانستیم برای توسعه شفافیت در بخش تعاون، سامانه هوشمند و جامع تعاون را راه اندازی کنیم و این یک دستاورد خوب است. یکی از اهداف ما در ایجاد این سامانه تبدیل بخش تعاون به یک اتاق شیشه ای است تا تمامی مردم خیالشان راحت باشد که وقتی در حوزه تعاون سرمایه گذاری می‌کنند هیچ اتفاقی نمی افتد.

او عنوان کرد: افزایش ۱۲ برابری اهداف نظارتی و انتشار سندهای حوزه تعاون یکی از اقداماتی بوده است که در این سامانه انجام دادیم به گونه ای که اگر افراد در گذشته برای تشکیل یک تعاونی ساده باید به ادارات مراجعه می‌کردند اما دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست و اگر پروسه مجوز آن ۷۰ روز طول می‌کشید امروزه به ۱۰ روز کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شفافیت تعاونی ها توسعه شفافیت بخش تعاون تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!

نام پزشک معالج بیرانوند به خاطر یک نقل قول و یک استوری اینستاگرامی امروز چندین بار در رسانه ها مطرح شد

طرفداری | پس از انتشار مصاحبه دکتر معالج بیرانوند در یک خبرگزاری و اعلام امکان بازگشت به میادین، شاهد انتشار یک استوری متناقض از صفحه اینستاگرامی این پزشک هستیم.

متن استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرامی پزشک معالج بیرانوند بدین شرح است:

با توجه به معاینه ای که دکتر از دست آقای بیرانوند انجام دادند، اینکه چه زمانی می توانند بازی کنند بعد از تست عملکردی ایشان در زمین مشخص می شود. هرگونه خبری غیر از این صرفا سودجویی برخی افراد را در پی دارد!

البته این احتمال وجود دارد که صحبت های این پزشک واکنش باشگاه پرسپولیس را منجر شده باشد چرا که حضور یا غیبت علیرضا بیرانوند در بازی مقابل سپاهان، نکته ای نیست که سرخ ها بخواهند رقیب اصفهانی از آن مطلع باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود