Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج که وعده اتمام آن تا پایان شهریورماه جاری به شهروندان داده شده بود، اکنون در هاله‌ای از ابهام و به گفته مسئولان میزان درصد پیشرفت فیزیکی و زمان اتمام طرح نامشخص است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عملیات اجرایی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج پس از گذشت چندسال کش و قوس‌های فراوان، بألاخره از 14 اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و مسئولان شهری به شهروندان وعده اتمام آن تا پایان شهریورماه جاری را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه «زمان آغاز عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج» در روزهای اوج پیک کرونا، واکنش برخی از شهروندان و اصحاب رسانه را نیز در پی داشت اما مسئولان شهری معتقد به اجرا و ادامه روند کار بودند؛ حال با این تفاسیر، خبرنگار تسنیم آخرین وضعیت این پروژه را پیگیری کرده که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:

صلاح وکیلی، مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج در چه وضعیتی قرار داشته و چند درصد پیشرفت فیزیکی دارد، توضیح داد: فعلاً میزان درصد پیشرفتش مشخص نیست اما روند انجام کار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان کارهای مربوط به بخش سواره‌رو میدان آزادی را به اتمام رسانده و تأسیساتشان را توسعه و به‌روز رسانی کرده و در تیرماه تحویل شهرداری سنندج دادند، افزود: سپس شهرداری نیز آماده‌سازی را انجام و هم‌اکنون سنگ‌فرش مسیر از سمت میدان انقلاب به سمت میدان آزادی در حال انجام است.

مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: همزمان سازمان آب از دو طرف مسیر پیاده‌راه سازی خیابان فردوسی سنندج مشغول به حفاری و و 50 متر از کارهای خودشان را انجام و برای بتن‌ریزی تحویل شهرداری داده و این روند در حال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون از سمت میدان انقلاب تا سه راه نمکی بتن‌ریزی انجام و از سمت میدان آزادی نیز، بتن‌ریزی جلوی پاساژها نیز انجام اما جلوی بانک‌ها هنوز اجرایی نشده است.

گزارش‌های تسنیم نتیجه داد؛ عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان‌فردوسی سنندج آغاز شد+مسیرهای جایگزینگزارش|شهروندان سنندجی درباره پروژه پیاده‌راه خیابان فردوسی سنندج چه نظری دارند؟

وکیلی تصریح کرد: باید سازمان آب کارهای خود را به اتمام برساند و تحویل شهرداری داده، تا همکارانمان نیز عملیات مربوطه را نیز انجام دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج چه زمانی به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد، اذعان کرد: زمان دقیق اتمام این پروژه مشخص نیست چراکه انشعاب و تأسیسات زیربنایی کار داشته و از چندین سال گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.

مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج عنوان کرد: از هفتم تیرماه امسال این پروژه تحویل شهرداری سنندج داده شده و از همان زمان عملیات و بتن‌ریزی انجام شده اما کارهای زیادی همچون نصب المان، روشنایی و ... مانده که زمان‌بر است، اینکه اعلام کرده آبان‌ماه تمام می‌شود، مشخص نیست.

به گفته وکیلی، تاکنون میزان هزینه‌کرد پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج مشخص نیست اما 40 میلیارد تومان برای این طرح برآورد شده است.

این اظهارات در حالی مطرح شده که به گفته مسئولان ارشد استانی و شهری قرار بر این بود پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج تا پایان شهریورماه جاری به اتمام برسد، حال اینکه اکنون میزان درصد پیشرفت فیزیکی و زمان اتمام طرح در هاله‌ای از ابهام و نامشخص است، خود جای سؤال دارد که خبرنگار تسنیم در گزارشات بعدی به آن می‌پردازد.

در ادامه تصاویر اختصاصی خبرنگار تسنیم از روند عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی سنندج در روز 12 شهریورماه را می‌بینید که خود بیانگر پاسخ به وعده‌های مسئولان بوده که آیا این پروژه در این روزهای باقیمانده و تا پایان شهریورماه جاری به اتمام می‌رسد یا خیر!، قضاوت با خود مردم...

خبرگزاری تسنیم در استان کردستان در کنار انعکاس واقعیت‌ها، توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و اقدامات و کارهای مثبت انجام شده،  بنا بر وظیفه ذاتی یک رسانه، در سلسله‌ گزارش‌های مختلف مطالبات و مشکلات مردم را منعکس و در محدوده اختیارات قانونی یک رسانه، از مسئولان پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/481/488/ ت

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... تغییر چهره شهر قم با افتتاح پروژه‌های مهم؛ از آخرین وضعیت باغ پرندگان تا افتتاح پیاده راه انقلاب در فصل پاییز معاون وزیر کشور در ایلام: پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی تنها راه تکمیل ۸۰هزار پروژه‌های نیمه‌تمام کشور است قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تغییر چهره شهر قم با افتتاح پروژه‌های مهم؛ از آخرین وضعیت باغ پرندگان تا افتتاح پیاده راه انقلاب در فصل پاییز معاون وزیر کشور در ایلام: پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی تنها راه تکمیل ۸۰هزار پروژه‌های نیمه‌تمام کشور است قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۲ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۵ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۶ قالیباف: نظارت مجلس از جنس نشستن در تهران نیست / مشکلات خوزستان را اورژانسی دنبال می‌کنیم / برنامۀ هفتم ‌کلی‌گویی نخواهد بود ۷ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۸ گزارش| دوگانه «سواد» و «سلامت» پیش روی والدینی که دغدغه دارند/ آغاز سال تحصیلی مدارس و «تدبیری» که گویا اصلاً نیست مهمترین اخبار استانها قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌ / تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ـ عملیاتی ‌سیدنظام موسوی: آب شرب ‌مردم ‌"دشتیاری" ‌بسیار بی‌کیفیت و کاملاً غیربهداشتی است/ یک بطری ‌برای وزیر نیرو خواهم برد‌ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: سند ۲۰۳۰ را به "بایگانی تاریخ" بفرستید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌ / تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ـ عملیاتی سرانجام راهپیمایی اربعین ۹۹| روحانی: امسال سفر زیارت اربعین نخواهیم داشت رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه پیاده راه سازی خیابان فردوسی سنندج تا پایان شهریورماه جاری تحویل شهرداری شهرداری سنندج خبرنگار تسنیم درصد پیشرفت آخرین وضعیت سمت میدان مشخص نیست بتن ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۱۰۰، بزرگراه خرازی ۹۵، دانشگاه صنعتی و خیابان فیض ۸۷ و سپاهان‌شهر ۹۷ AQI در وضعیت قابل قبول و در ایستگاه خیابان احمدآباد با عدد ۱۵۶ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

کیفیت هوا  در ایستگاه میدان انقلاب با عدد ۱۴۷، پارک زمزم ۱۱۰، رهنان و بولوار کاوه ۱۰۷، خیابان زینبیه ۱۳۴، خیابان فرشادی ۱۱۱، کردآباد ۱۴۲، خیابان میرزا طاهر ۱۱۶ و ایستگاه ولدان ۱۱۲ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر و سجزی با میانگین ۷۵، زرین‌شهر با میانگین ۷۰، مبارکه ۵۸ و نجف آباد با میانگین ۶۶ AQI در وضعیت قابل قبول، در کاشان با ۱۱۹ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس، قهجاورستان با ۱۷۲ ناسالم برای عموم شهروندان و در شاهین شهر با ۳۱ AQI پاک ثبت شد.

ایستگاه سنجش آلودگی هوای منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا (Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحد‌های مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی