Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@00:55:11 GMT

لبنان| پیشنهاد میشل عون برای تشکیل دولتی با حضور ۲۴ وزیر

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۵۷۹

لبنان| پیشنهاد میشل عون برای تشکیل دولتی با حضور ۲۴ وزیر

‍‍‍‍‍‍

مدیر مرکز امور رسانه‌ای لبنان از پیشنهاد میشل عون برای تشکیل دولتی با حضور ۲۴ وزیر خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم «سالم زهران» مدیر مرکز امور رسانه‌ای لبنان در گفتگو با المیادین در زمینه تحولات سیاسی لبنان با اشاره به اینکه «مصطفی ادیب» مامور به تشکیل کابینه در این کشور پیشنهاد تشکیل دولتی با 14 وزیر را مطرح کرده بود گفت که «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان تمایل به تشکیل دولتی متشکل از 24 وزیر و عدم ادغام وزارتخانه‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهران در همین چارچوب خاطرنشان کرد که روز پنجشنبه ادیب با معاون «نبیه بری» رئیس پارلمان و معاون «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله نشستی را برگزار کرده و درباره جدا کردن دادستانی از وزارتخانه توافق کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد که یک توافق با مصطفی ادیب در زمینه ساختار دولت انجام شده و یک تیم فرانسوی پیچیدگی‌هایی که در مسیر تشکیل دولت لبنان وجود دارد را بررسی می‌کند.

زهران تاکید کرد که وزرای دولت آینده لبنان شامل شخصیت‌های سیاسی معروف نخواهد بود و یک بحث جدید درباره وزارت بهداشت و انرژی و کار و دادگستری وجود دارد.

لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروتدیدار هنیه با فرمانده امنیتی لبنان؛ تاکید بر مخالفت با اسکان آوارگان و وطن جایگزین

وی اشاره کرد که دوشنبه هفته آینده رایزنی‌های جدی درباره تشکیل دولت آغاز می‌شود.

مدیر مرکز امور رسانه‌ای لبنان در زمینه حواشی انفجار بیروت گفت که حجم کمک‌های صورت‌گرفته بسیار کمتر از حد نیاز بود.

وی همچنین درباره سفر «دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا به لبنان اظهار داشت که ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و فلسطین اشغالی٬ عنوان اصلی دستور کار سفر دیوید شنکر به لبنان است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان بیشتر بخوانید... لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت دیدار هنیه با فرمانده امنیتی لبنان؛ تاکید بر مخالفت با اسکان آوارگان و وطن جایگزین قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت دیدار هنیه با فرمانده امنیتی لبنان؛ تاکید بر مخالفت با اسکان آوارگان و وطن جایگزین واژه های کاربردی مرتبط لبنان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید! ۲ عراق|هشدار صریح یک گروه مقاومت به سازمان ملل درباره همکاری با نظامیان تروریست‌ آمریکایی ۳ ترامپ: تاکنون هیچ مدرکی دال بر مسمومیت الکسی ناوالنی به دست نیاورده‌ایم ۴ تشدید درگیری ریاض و ابوظبی بر سر جزیره «سقطری» یمن ۵ عراق|حشد شعبی: بازار سیاه تسلیحات جهان در خدمت داعش است ۶ تشریح برنامه‌های سفر وزیر امور خارجه سوئیس به کشورمان از سوی سخنگوی وزارت خارجه ۷ ترامپ سربازان آمریکایی کشته‌شده در جنگ را «بازنده» و «احمق» توصیف کرد ۸ اولیانوف: درز دوباره گزارش محرمانه آژانس اتمی به رسانه‌های آمریکایی شرم آور است مهمترین اخبار بین الملل نکات مهم گزارش جدید آژانس اتمی از زبان نماینده ایران گزارش|روابط اربیل – آنکارا از خشم تا کم ­توجهی انگلیس بدهی خود به ایران را پذیرفت بایدن: ترامپ به دنبال لطمه زدن به مشروعیت انتخابات است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است نایب رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس جمهور دادند / طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌ / تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ـ عملیاتی سرانجام راهپیمایی اربعین ۹۹| روحانی: امسال سفر زیارت اربعین نخواهیم داشت رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تشکیل دولتی تشکیل دولت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا