Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: به اولیاء مدارس و معلمان توصیه اکید دارم که با لحاظ کردن پروتکل‌های بهداشتی نهایت تلاش برای حفظ سلامت دانش آموزان را به کار ببرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در استان ایلام، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان و اولیاء مدارس اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید آغاز شکوفایی و رشد و سازندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام گفت: در این سال نهال‌هایی به شکوفایی می‌رسند و سپس در طول سال‌ها کسب علم و دانش، رشد می‌یابند و برای آینده این کشور به سازندگی می‌رسند؛ شکوفایی و رشد و سازندگی میسر نمی‌شود، مگر در سایه کسب دانش و تعلیم و تربیت باشد.

و،" شکوفایی، رشد و سازندگی آینده سازان کشور" را نیازمند تلاش معلمان دانست و گفت: بدین جهت است که معلمی را شغل انبیاء نام نهاده‌اند، چراکه فردای نسل کنونی و مؤثربودن آنان در سایه تلاش معلمان است.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام در ادامه توجه به سلامت دانش آموزان در شرایط فعلی حاکم بر ابتلای کرونا ویروس در ایلام را ضروری دانست و گفت: به اولیاء مدارس و معلمان توصیه اکید دارم که با لحاظ کردن پروتکل‌های بهداشتی نهایت تلاش برای حفظ سلامت دانش‌آموزان را به کار ببرند.

آغاز سال‌تحصیلی جدید در مدارس کردستان+تصاویرنگرانی اولیا از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان آذربایجان شرقیکاهش ساعات درسی در مدارس سمنان؛ والدین نظارت کنند

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  در مدارس انجام می‌شود

رضا زینی‌وند مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این مراسم اظهار داشت: بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: برگزاری کلاس‌ها تحت شرایط ابلاغی ستاد کرونا کشوری و در وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز خواهد بود که در وضعیت زرد و سفید کلاس‌ها حضوری و در وضعیت قرمز کلاسی برگزار نمی‌شود.

وی گفت: در کنار کلاس‌های حضوری، برنامه‌های آموزشی "شاد" نیز انجام می‌شود تا اولیاء دغدغه‌ای برای برنامه درسی فرزندان خود نداشته باشند.

زینی‌وند در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس یادآور شد: اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس به دقت انجام دهیم.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT7 بیشتر بخوانید... زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال‌تحصیلی جدید در کردستان نواخته شد+تصاویر بازگشایی مدارس در استان فارس؛ شورای مدرسه درباره نحوه آموزش تصمیم می‌گیرد حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال‌تحصیلی جدید در کردستان نواخته شد+تصاویر بازگشایی مدارس در استان فارس؛ شورای مدرسه درباره نحوه آموزش تصمیم می‌گیرد حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۲ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۵ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۶ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۷ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی ۸ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند مهمترین اخبار استانها نایب رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس جمهور دادند / طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌ / تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ـ عملیاتی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس‌: با طرح تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده مخالفم / کمیسیون اختیارات کمتری دارد گزارش| چه کسانى تا پایان اپیدمى کرونا نباید در مدرسه حاضر شوند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است نایب رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس جمهور دادند / طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰ میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومان پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌ / تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ـ عملیاتی سرانجام راهپیمایی اربعین ۹۹| روحانی: امسال سفر زیارت اربعین نخواهیم داشت+فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس آغاز سال تحصیلی جدید پروتکل های بهداشتی سلامت دانش آموزان بازگشایی مدارس رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان

مراسم زنگ سپاس  امروز در مدرسه شاهد شهید بیگلو رشت برگزارشده بود، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم گفت: دانش آموزان دارای استعداد‌های بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف هستند که با تلاش و کوشش معلمان این مرز بوم کشف و شناسایی می‌شود.

محمد حسین رمضانی تلاش و صبرمعلمان را زمینه شکوفایی استعداد دانش آموزان دانست و افزود: دانش آموزان گیلانی در برخی از رشته‌ها در دنیا خوش درخشیده اند که مایه افتخار کشور و استان است.


وی به شهدای معلم و دانش آموزی گیلان اشاره و تصریح کرد: درهفته معلم یاد و خاطرات ۴۱ هزار شهید معلم و دانش آموز کشور و ۲۵ شهید تروریستی کرمان و یک شهیده این حادثه را گرامی می‌داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه تمامی جنایت‌ها و ظلم در دنیا را ناشی از جهل و نادانی است گفت: استاد شهید مطهری حلال مشکلات و پاسدار اسلام بود. 

رمضانی اسلام شناسی، گذشت و فروتنی را از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار دانست و افزود: شهید مطهری علاوه بر استاد اخلاق، طبیب هم بود جامعه را درمان می‌کرد و دشمن به دانایی این شهید بزرگوار واقف بود و ایشان را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه معلمان امروز وظیفه خطیر درارتقای دانایی جامعه برعهده دارند اضافه کرد:آموزش و پرورش کارخانه تولید منابع انسانی و انسان سازی است و معلمان نقش مهندسین این کارخانه را دارند.


رمضانی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نیروی انسانی تولید و تربیت می‌کند، گفت: موتور پیشرفت کشور امید و اعتماد است این دو مقوله مهم در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی همچنین از راه اندازی دهکده ورزشی دانش آموزی و یک مرکز رفاهی درآینده نزدیک در گیلان خبرداد.
در پایان این مراسم به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از معلمان مدرسه شاهد شهید بیگلو رشت با اهدای شاخه گلی قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند