Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قم با بیان اینکه اتمام پروژه‌های مهم عمرانی در دست اجرا در شهرداری قم، چهره شهر را تغییر می‌دهد، گفت: باغ پرندگان به‌زودی آماده انتقال پرندگان و افتتاح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های مهم عمرانی شهر قم با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در حال اجرا اظهار داشت: یک جهش اجرایی در پروژه‌های عمرانی می‌تواند چهره شهر قم را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آخرین وضعیت پیگیری پروژه باغ پرندگان شهر قم ابراز کرد: این پروژه در مراحل پایانی بوده و با تزریق بودجه‌ای که به آن صورت می‌گیرد باید به‌زودی برای انتقال پرندگان آماده شود.

شهردار قم به پروژه بوستان کوثر در منطقه چهار شهر قم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه هم باید با پیگیری مسئولان مربوط در نیمه نخست امسال به پایان برسد.

وی با تأکید بر روند احداث بوستان خضر گفت: اسناد مناقصه نیمی از این بوستان با برآورد ریالی سه میلیارد و 500 میلیون تومان آماده‌شده و با اجرای این بخش از روشنایی می‌توان بوستان را در پاییز امسال به مرحله بهره‌برداری رساند.

تاکسی‌ها در قم با شیوع کرونا با مشکلات معیشتی روبه‌رو شده‌اندطرح ساماندهی زباله گردها در قم اجرا می‌شود/انتقال آهن‌فروشان به شهرک صنوفمشکلی در زمینه ابنیه ایستگاه‌های مترو قم وجود ندارد

سقائیان نژاد با اشاره به تلاش برای تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) تا پایان شهریور اضافه کرد: عملیات عمرانی پروژه پیاده راه خیابان انقلاب هم تحت نظارت حوزه فنی باید در پاییز امسال به پایان برسد.

شهردار قم خطاب به مسئولان حوزه عمرانی گفت: مسیر مستقیم پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) از منظر فنی و عمرانی و روشنایی و فضای سبز هم باید تا پایان مهرماه به اتمام برسد.

وی با اشاره به پیگیری برای تکمیل تقاطع ورودی جعفریه در پاییز امسال اضافه کرد: بوستان شهید زین‌الدین از دیگر پروژه‌هایی است که پیشرفت فیزیکی قابل‌قبول داشته است.

انتهای پیام/450/ ع

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... باید از صدور پایان کار برای نماهای غربی در قم جلوگیری شود بسیج سازدگی ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان قم را تعمیر و بازسازی می‌کند + فیلم ‌قیمت فروش مرغ در استان قم تعیین شد؛ هر کیلو به مبلغ ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... باید از صدور پایان کار برای نماهای غربی در قم جلوگیری شود بسیج سازدگی ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان قم را تعمیر و بازسازی می‌کند + فیلم ‌قیمت فروش مرغ در استان قم تعیین شد؛ هر کیلو به مبلغ ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۲ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۵ قالیباف: نظارت مجلس از جنس نشستن در تهران نیست / مشکلات خوزستان را اورژانسی دنبال می‌کنیم / برنامۀ هفتم ‌کلی‌گویی نخواهد بود ۶ گزارش| دوگانه «سواد» و «سلامت» پیش روی والدینی که دغدغه دارند/ آغاز سال تحصیلی مدارس و «تدبیری» که گویا اصلاً نیست ۷ مدارس خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود ۸ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم مهمترین اخبار استانها قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ‌سیدنظام موسوی: آب شرب ‌مردم ‌"دشتیاری" ‌بسیار بی‌کیفیت و کاملاً غیربهداشتی است/ یک بطری ‌برای وزیر نیرو خواهم برد‌ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ثبت رکورد ۲۸ درصدی ترانزیت خارجی در دروازه ملل / ویترین متنوع تنها بندر اقیانوسی کشور در ترانزیت خارجی ‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت حاجی‌بابایی: ستاد ملی مقابله با کرونا رسماً مسئولیت بازگشایی مدارس را به‌عهده بگیرد آغاز سال تحصیلی کرونایی در سایه ابهام‌ها ، دلنگرانی‌ها و امیدها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گام دوم شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری از علیرضا جعفری بازیگر نوجوان فیلم «مهمان مامان» اثر ماندگار داریوش مهرجویی پس از ۲۰ سال مورد توجه کاربران قرار گرفت. او که برادرزاده امیر جعفری است در سریال جنگل آسفالت در کنار عموی بازیگرش ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 849370 برچسب‌ها داریوش مهرجویی خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • تغییر چهره بازیگر نقش اصلان «خانه به دوش» بعد از ۲۰ سال
  • (تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال