Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی شعفی روز شنبه در مراسم بازگشایی مدارس مراغه در مدرسه شهید پرکار اظهار داشت: در شرایط خاصی قرار داریم و باید تمامی مسوولان و متولیان تعلیم و تربیت برای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و عدم تعطیلی آموزش و دستگاه تعلیم و تربیت همکاری و تلاش کنند. 

وی گفت: امروز مدافعان سلامت همانند دوران دفاع مقدس در حال مبارزه هستند و باید تلاش مان را بکنیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: رعایت تمامی دستورالعمل ها در مدارس الزامی و ضروری است.

اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراغه نیز در این مراسم گفت: اولیای دانش آموزان مختار بوده و دانش آموزان می توانند در مدراس حضور پیدا کنند و یا از برنامه شاد، شبکه های تلویزیونی، همیار معلم و بسته های آموزشی برای تحصیل استفاده کنند.

رضا آسیابی گفت: با آمادگی کامل تمامی مدارس شهرستان امروز همزمان با سراسر کشور بازگشایی شده است و دانش آموزان طبق جدول زمانبندی و رعایت تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد کرونا در مدارس حضور پیدا کردند. 

وی گفت: از چند روز پیش تمامی مدارس ضدعفونی و گندزدایی شده است. 

وی یادگیری دانش آموزان را اولویت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: هدف از بازگشایی و تهیه برنامه های تعلیم و تربیت عدالت آموزشی است.

وی ادامه داد: حتی در دورترین روستاهای شهرتان امروز معلمان در کلاس های درس حضور دارند.

فرمانده سپاه مراغه نیز در این مراسم گفت: پیوند مبارکی بین بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس وجود دارد و آرامش و امنیت امروزمان را مرهون دانش آموزانی هستیم که از پشت صندلی های مدارس به جبهه های جنگ اعزام شدند. 

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی گفت: دانش آموزان در آن دوران آنچه را یاد گرفته بودند در جبهه های جنگ پیاده کردند و درس های بسیاری از دروان دفاع مقدس یاد گرفتند. 

وی افزود: کشورمان به پشتکار و جدیت دانش آموزان نیازمند است و نبایستی شرایط کرونایی ما را از تلاش و تحصیل باز دارد. 

وی گفت: با رعایت تمامی موارد یاری گر معلمان و اولیای خود باشیم و نگذاریم وقفه ای در تعلیم و تربیت پدید آید.

حدود ۵۱ هزار دانش آموز و سه هزار نفر کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند. 

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

بازگشایی مدارس مراغه برچسب‌ها مدارس آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان شرقی مراغه مدارس آذربایجان شرقی مراغه دستورالعمل ها تعلیم و تربیت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آیین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آئین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد و اظهار کرد: در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و مراکز پیش دبستانی به منظور حضور دانش‌آموزان و اولیا در مراسم سنتی پنجاه به‌در تعطیل است.

وی جلوگیری از ترافیک شهری در نوبت عصر روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت را علت دیگر این تعطیلی اعلام کرد و افزود: حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

کد خبر 751662

دیگر خبرها

  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • حمایت از معلمان مدارس غیردولتی در قانون جدید این مدارس، مد نظر است
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • اجرای طرح آگاه سازی دختران در آباده
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقا فرهنگ ترافیک هستند
  • اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • محدوده محل کار والدین به محل مجاز تحصیل فرزند اضافه شد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا