Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ در مصاحبه با ان.بی.سی نیوز گفت، معتقد است رئیس سابقش "هر کاری و هر چیزی" انجام خواهد داد تا دوباره در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود "حتی تا این حد که یک جنگ را شروع کند".

 

کوهن در مصاحبه‌اش با لستر هولت، مجری ان.بی.سی نیوز با این پرسش مواجه شد که آیا فکر می‌کند دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: دونالد ترامپ هر کاری و هر چیزی که در دسترسش باشد انجام خواهد داد تا پیروز شود. و من معتقدم این شامل دخل و تصرف در برگه‌های رای هم می‌شود.

کوهن خاطرنشان کرد: من معتقدم او حتی تا این حد ممکن است پیش برود که جنگی را شروع کند تا نگذارد از ریاست جمهوری کنار گذاشته شود. بزرگترین نگرانی من این است که در پایان سال ۲۰۲۰ انتقال قدرت صلح آمیزی در آمریکا وجود نداشته باشد.

کوهن که سالها به عنوان وکیل شخصی برای ترامپ کار کرده سال گذشته میلادی مجازات حبس سه ساله خود را از بابت جرایم مالی و دروغگویی به کنگره آغاز کرد. او در ماه ژوئیه بعد از نگرانی از ریسک ابتلا به کروناویروس در شرایط ناایمن زندان به حبس خانگی منتقل شد.

کوهن اخیرا کتابی از خاطراتش در زمان کار کردن برای ترامپ نوشته با تیتر: "بی وفا، یک کتاب خاطرات". این کتاب روز سه شنبه آینده به بازار عرضه می‌شود.

کاخ سفید در بیانیه‌ای کتاب کوهن را یک "فن فیکشن" (داستان پردازی طرفداران) خوانده و گفت: او به راحتی به دروغگویی رایجش اذعان کرده اما انتظار دارد مردم حالا حرفهای او را باور کنند تا او بتواند از فروش کتاب پول به دست بیاورد.

310 310

کد خبر 1429076

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال

لیگ برتر انگلیس دو هفته دیگر به پایان می‌رسد. 

طرفداری | داور دیدار حساس منچستریونایتد و آرسنال مشخص شد. 

وبسایت رسمی لیگ برتر لیست داوران هفته سی و هفتم و بازی‌های معوقه را اعلام کرد. دیدار حساس منچستریونایتد و آرسنال را پل تیرنی قضاوت می‌کند و جان بروکس به عنوان کمک داور ویدیویی او را همراهی می‌کند. سایمون هوپر و یورگن کلوپ احتمالا برای آخرین بار همدیگر را در دیدار استون ویلا - لیورپول ملاقات خواهند کرد. قضاوت بازی معوقه تاتنهام - منچسترسیتی را نیز کریس کاوانا به همراهی مایکل سالزبری برعهده خواهد داشت. 

لیست داوران بازی‌های لیگ برتر انگلیس:

بازی  داور اصلی  VAR
فولام - منچسترسیتی آنتونی تیلور  دیوید کوت
تاتنهام - برنلی  جرد ژیلت پیتر بنکس
ناتینگهام فارست - چلسی تونی هرینگتون جان بروکس 
منچستریونایتد - آرسنال پل تیرنی  جان بروکس 
استون ویلا - لیورپول  سایمون هوپر  کریس کاوانا
تاتنهام - منچسترسیتی کریس کاوانا  مایکل سالزبری 
برایتون - چلسی  مایکل سالزبری  جرد ژیلت 
منچستریونایتد - نیوکاسل راب جونز  پیتر بنکس 

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • عکس| تصویری از برادرزاده مایکل جکسون درحال بازی در نقش او
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد