Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@14:16:45 GMT

توقف نماد معاملاتی ۳ بانک و ۲۶ شرکت بورسی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۸۱۳۶

توقف نماد معاملاتی ۳ بانک و ۲۶ شرکت بورسی

تازه‌ترین فهرست منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران نشان می‌دهد که نماد معاملاتی ۳ بانک به همراه ۲۶ شرکت بورسی دیگر در تالار شیشه‌ای متوقف شده است. به گزارش پول نیوز، بر اساس اطلاعات منتشر شده، نماد شرکت‌های کنتورسازی ایران (آکنتور)، سایر اشخاص بورس انرژی (انرژی۳)، صنایع اذرآب (فاذر)، نساجی بروجرد (نبروج)، بانک انصار (وانصار) و سرمایه گذاری نیرو (ونیرو) تعلیق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده (درخصوص افزایش سرمایه) باعث توقف نماد بانک ملت (وبملت) و برگزاری مجمع عموی فوق العاده (درخصوص تغییر سرمایه) باعث توقف نماد‌های کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام)، سازه پویش (خپویش)، معدنی املاح ایران (شاملا)، صنایع خاک چینی ایراتن (کخاک)، فرآروده‌های نسوز ایران (کفپارس و بیمه ما (ما) شده اند و توسعه معادن روی ایران (کروی) به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (تصویب صورت‌های مالی) و کشت و صنعت پیادر (غاذر) نیز به دلیل تغییرات بیش تز ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی متوقف شده اند.

از سویی دیگر، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نماد‌های گروه پتروشیمی س. ایرانیان (پترول)، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، ماشین سازی نیرومحرکه (تمحرکه)، حفاری شمال (حفاری) و افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف - ادامه توقف حداکثر برای دو روز کاری نیز نماد‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش (افق)، بانک پارسیان (وپارس) را متوقف کرده اند.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه باعث توقف نماد‌های گروه مپنا (رمپنا)، سرما آفرین (لسرما) و برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (انتخاب اعضا) باعث توقف نماد‌های جام دارد (فجام)، لیزینگ رایان سایپا (ولسایپا) شده اند.

همچنین نماد اصلی نهاد‌های مالی بورس انرژی (انرژی۱) و فعلان بورس انرژی (انرژی۲) متوقف شده اند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار شاخص بورس بازار سرمایه عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری برگزاری مجمع عمومی عادی فوق العاده شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران

علیمردان مردانی با اشاره به اینکه مجمع خیران مدرسه‌ساز به عنوان بازوی توانمند برای جذب کمک‌های مردمی است، اظهار داشت: این مجمع از ۲۵ سال گذشته در استان فعال شده و تاکنون ۴۰۰ مدرسه با همت ۴۰۰ خیر احداث شده است.

وی افزود: همه ساله برای جذب خیران مدرسه‌ساز جدید و همچنین تشویق خیران، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای احداث مدارس جدید جشنواره خیران مدرسه ساز در استان و کشور برگزار می‌شود که بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان در ۱۹ اردیبشهت‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

مردانی اضافه کرد: مجمع خیران مدرسه‌ساز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیری و جذب کمک‌های افراد نیک اندیش فعال شده است و در جشنواره سال گذشته در استان ۶۴۰ میلیارد ریال تعهد جمع‌آوری شد که بیش از نیمی از این میزان تاکنون محقق شده است.

بیشتر بخوانید

فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز در ۱۷ منطقه آموزشی

وی گفت: هم‌اکنون انجمن خیران مدرسه‌ساز در تمام مناطق آموزشی استان فعال شده و برای جذب خیران از همه ظرفیت‌ها از جمله دیدار چهره به چهره، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و همچنین بانوان فعال استفاده می‌شود.

مردانی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۰ موسسه و بنیاد با انجمن خیران مدرسه‌ساز همکاری دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۸۲ طرح خیری نیمه‌تمام در سطح استان در حال ساخت است که برای تکمیل این طرح‌ها پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است