Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جمالی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح اقدامات سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: تا به امروز ۳۷۳۶ هکتار زمین از دستگاه‌های اجرایی شناسایی شده و تکلیف استان‌ها برای تأمین این زمین‌ها، ۵۹۱ هزار و ۳۰۳ واحد مسکونی بوده است.

وی افزود: تا کنون دستگاه‌های مسئول در استان‌ها برای تأمین زمین ۴۹۷۰۹۰ واحد مسکونی معادل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۴ درصد از تعهدات خود را عملیاتی کرده‌اند، همچنین ۲۱ درصد از پروژه‌های طرح ملی مسکن را کلنگ زنی کرده‌اند.

به گفته معاون عمرانی وزیر کشور ۵۲ درصد از پروژه‌های این طرح به شهرداری‌ها برای اخذ پروانه معرفی شده‌اند.

به گزارش مهر، در زمستان سال گذشته بود که طرح مسکن ملی مطرح شد. این طرح شامل ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است که ساخت ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید و با مشارکت بخش خصوصی، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده و توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

اوایل شهریورماه امسال، ثبت‌نام طرح ملی مسکن از استان کرمان کلید خورد. از هجدهم آبان ماه ۱۳۹۸ نیز دور دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ده استان دیگر آغاز شد.

کد خبر 5015647 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهدی جمالی نژاد وزارت آموزش و پرورش محرم 99 ویروس کرونا سال تحصیلی جدید آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وضعیت راهها متروی تهران پیش بینی وضعیت هوا محسن حاجی میرزایی پلیس راهور ترافیک هزار واحد ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود