Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان گفت: اتفاقات خوبی در توسعه تعداد شرکت‌های دانش بنیان رخ داده به طوری که هم اینک پنج هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف در کشور فعال است.

قدس آنلاین: سورنا ستاری روز شنبه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت این شرکت‌ها نشان از بروز اتفاق‌های خوب در حوزه اقتصاد دانش بنیان است و توانسته درآمدزایی خوبی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزش شرکت‌های دانش بنیان حاضر در بورس نیز گفت: ۴۱ شرکت‌ دانش بنیان وارد سازمان بورس شده‌‍اند و ارزش این شرکت‌ها بیش از ۲۸۰ هزار میلیارد تومان است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به پتانسیل‌های خوب آذربایجان‌غربی گفت: این استان به جهت قرارگیری در نزدیکی کشور ترکیه و داشتن پتانسیل‌های صادارتی برای ما بسیار مهم است.

ستاری بیان کرد: نیروی انسانی بسیار خوبی در دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی وجود دارد و برگزاری نمایشگاه محصولات فناورانه در مجموعه پارک علم و فناوری این استان گواه بر این ادعاست.

وی ادامه داد: باوجود اقدامات انجام شده در آذربایجان غربی باز هم کمبودها بسیار زیاد است و جلسات امروز با هدف حمایت بیشتر معاونت علمی از مجموعه پارک علم و فناوری این استان انجام می‌شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به منظور بازدید از مراکز نوآوری و دانش‌بنیان و دیدار با دانشگاهیان و مقامات ارشد آذربایجان‌غربی به این استان سفر کرده است.

سورنا ستاری در این سفر یک‌روزه از پارک علم و فناوری، مراکز نوآوری و رشد دانشگاهی، دانشگاه ارومیه و پژوهشکده پزشکی سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بازدید می‌کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و حضور در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه‌های معاون علمی رییس جمهوری در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سورنا ستاری شرکتهای دانش بنیان بورس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی رییس جمهوری دانش بنیان معاون علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان از امروز (چهارشنبه) با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به‌کار کرد و تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری دایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با همت معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت جاری ادامه دارد.

کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.

ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749586

دیگر خبرها

  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود