Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@19:54:25 GMT

نمایش ۱۰ پرده از عاشورا در گالری مجازی رسانگار

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۸۳۷۷

نمایش ۱۰ پرده از عاشورا در گالری مجازی رسانگار

نمایشگاه «شور عاشورایی» با نمایش ۸ اثر از محمدرضا محمدحسین و ۲ اثر از عباس بلوکی‌فر در گالری مجازی رسانگار، افتتاح شد.

به گزارش مشرق، چهارمین نمایشگاه گالری مجازی رسانگار فرهنگ‌سرای رسانه با نمایش آثاری از محمدرضا محمدحسین در سایت و اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه افتتاح شد.

محمدرضا محمد حسین، شهره به حسینی، متولد سال ۴۸ در شمیران، از شاگردان بلافصل استاد عباس بلوکی‌فر و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر و معماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه «شور عاشورایی» با نمایش ۸ اثر از محمدرضا محمد حسین و ۲ اثر از مجموعه شخصی او به هنر استاد عباس بلوکی‌فر ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه در گالری مجازی رسانگار به تماشاست.
 
مصور کردن بیش از ۲۵پرده عاشورایی برای اماکن مذهبی، تکیه پایین تجریش، تکیه بالای تجریش، نخل کاشانک، حسینیه ائمه اطهار و برپایی بیش از ۲۰ نمایشگاه فردی و گروهی از سال ۷۱ تا کنون حسینی را به چهره‌ای شناخته شده در سبک نقاشی قهوه‌خانه‌ای تبدیل کرده است. 

حسینی این روزها در حال اجرای پرده عاشورایی «کآرام جان می‌رود» در فرهنگ‌سرای رسانه است، که در اربعین حسینی و پس از تکمیل، به عنوان یک محصول فاخر هنری به مزایده گذاشته می‌شود و عواید فروش آن صرف نیازمندان و عزاداران حسینی خواهد شد.

برای بازدید از این نمایشگاه به سایت رسمی فرهنگ‌سرای رسانه resaneh.farhangsara.ir و صفحه رسمی این مرکز در اینستاگرام @farhangsararesaneh مراجعه کنید.

گالری مجازی رسانگار با هدف حمایت از هنرمندان فراخوانی را ویژه هنرمندان حوزه تجسمی منتشر کرده است. برای نمایش آثار خود در این گالری مجازی رزومه و نمونه آثار خود را به نشانی resanegarartgallery@gmail.com ایمیل کنید یا از طریق نرم‌افزار واتس‌اپ به شماره تلفن ۰۹۲۲۳۶۷۶۸۰۱ ارسال کنید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین موسیقی فرهنگسرای رسانه ماه محرم گالری مجازی رسانگار فرهنگ سرای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)