Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک قاضی فدرال به دولت ترامپ دستور داده است تا به بازداشت و نگهداری کودکان مهاجر در اتاق‌های هتل پایان دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان بی سی نیوز، دالی گی قاضی فدرال در لس آنجلس روز جمعه به دولت ترامپ دستور داده است تا به بازداشت و نگهداری غیرقانونی کودکان مهاجر در اتاق های هتل پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، قاضی فدرال تاکید کرده است که کودکان خردسال در این هتل ها تحت حمایت قانونی و حقوقی در چارچوب قوانینی قرار دارند که برای کودکان مهاجر بازداشت شده در آمریکا تصویب و اجرا می شود.

کرونا قاضی آمریکایی را مجبور به صدور حکم آزادی کودکان مهاجر کرد

 

بر اساس قوانین آمریکا، امکان دسترسی کودکان به وکیل تضمین شده و دولت باید آنها را در مکان های امن از نظر بهداشت و سلامت نگهداری کند و در عین حال روند آزادی آنها از بازداشت را پیگیری کند.

این قاضی فدرال افزود: استفاده از هتل ها به عنوان مراکز بازداشت و نگهداری، نقض قوانین و توافقنامه های مربوط به نگهداری از کودکان مهاجر به شمار می رود چرا که اتاق های هتل قابلیت نظارت کافی را ندارد و از استانداردهای بهداشتی لازم برای نگهداری کودکان به خصص در بحبوحه شیوع ویروس کرونا برخوردار نیست.

بین ماه های مارس تا جولای حداقل 660 کودک مهاجر که 577 نفر آنها بدون همراه هستند، در بیش از 25 هتل در مناطق مرزی تحت بازداشت و نگهداری قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... کرونا قاضی آمریکایی را مجبور به صدور حکم آزادی کودکان مهاجر کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا قاضی آمریکایی را مجبور به صدور حکم آزادی کودکان مهاجر کرد پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ واکنشی آمریکایی به توئیت ریاکارانه ترامپ درباره "نوید افکاری": باعث فروپاشی زندگی ۸۰ میلیون نفر شدید! ۲ عراق|هشدار صریح یک گروه مقاومت به سازمان ملل درباره همکاری با نظامیان تروریست‌ آمریکایی ۳ ترامپ: تاکنون هیچ مدرکی دال بر مسمومیت الکسی ناوالنی به دست نیاورده‌ایم ۴ تشدید درگیری ریاض و ابوظبی بر سر جزیره «سقطری» یمن ۵ سیطره شبه‎ نظامیان تحت حمایت آمریکا بر ده‌ها مدارس دولتی در شمال سوریه ۶ عراق|حشد شعبی: بازار سیاه تسلیحات جهان در خدمت داعش است ۷ تشریح برنامه‌های سفر وزیر امور خارجه سوئیس به کشورمان از سوی سخنگوی وزارت خارجه ۸ غریب‌آبادی: گزارش مدیرکل آژانس در خصوص موافقتنامه پادمان در ایران منتشر شد مهمترین اخبار بین الملل خطیب زاده: نشست گروه‌های فلسطینی نشانه هوشمندی برای مقابله با رژیم صهیونیستی است عراق|نشست پارلمان برای اصلاح قانون انتخابات/ ضرب‌الاجل عشایر و موکب‌ها به رسانه هتاک برای عذرخواهی نکات مهم گزارش جدید آژانس اتمی از زبان نماینده ایران گزارش|روابط اربیل - آنکارا از خشم تا کم‌توجهی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اهانت شرارت آمیز به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همۀ ادیان آسمانی است نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰ میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازداشت و نگهداری کودکان مهاجر قاضی فدرال بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیداحسان خاندوزی در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی درباره حق پخش تلویزیونی بازی های پرسپولیس و استقلال افزود: امیداریم این موضوع و مواردی که می‌تواند منجر به درآمدهای پایدار دو باشگاه شود را به سرانجام برسانیم و دغدغه میلیون‌ها هوادار این دو باشگاه برطرف شود.

وی اظهار کرد: یادمان است که در موضوع انتقال استقلال و پرسپولیس به دولت چه گفتند. بعضا عنوان می شد که "از این حرف ها گوشمان پر است و بسیار ابلاغ شده اما دولت ها در ایران چنین اراده‌ای از خود نشان نمی‌دهند". اما امروز شاهدیم که امروز با یک همت و همدلی جمعی بین تمام ارکان و خانواده ورزش کشور شاهد واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم.

خاندوزی افزود: امروز بحمدالله در حوزه دو باشگاه پرطرفدار و مردمی، یکی از پروژه های ناتمام دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک

وزیر امور اقتصادی با بیان اینکه ما نسبت به اصل مشارکت طلبیدن مردم و بخش غیردولتی اراده جدی داریم، گفت: در اسفند ۱۴۰۰ یعنی شش ماهه اول شروع به کار دولت گام اول یعنی موضوع افزایش سرمایه پرسپولیس و استقلال و خصوصی سازی آنها و واگذاری ۱۰ درصد سهام آنها به مردم صورت گرفت.

خاندوزی تاکید کرد: جای مجموعه های بزرگ کشور در بازار سرمایه خالی است که مقدمات حضور آنها را فراهم می کنیم. با وزارت نفت مذاکره می کنیم که پالایشگاه بزرگ خلیج فارس را وارد بورس کنیم. با وزارت صمت وارد مذاکره شدیم که پروژه های جذاب معدنی کشور را به مشارکت مردمی و تامین مالی جمعی مردمی، فراخوان کنیم.

وی با بیان اینکه واگذاری باید بر اساس اهلیت و تخصص باشد، گفت: در دولت سیزدهم واگذاری های چندان زیادی نداشتیم. شاید یکی از موارد مهم آن واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس بود که به یک مجموعه تخصصی واگذار شد. نگاه ما بلندمدت است که دوباره این واگذاری ها برگردد. یعنی متقاضیان کسانی باشند که کار حرفه ای را خوب انجام دهند.

وزیر اقتصاد درباره حق پخش تلویزیونی سرخابی ها گفت: امیداریم این موضوع و مواردی که می تواند منجر به درآمدهای پایدار دو باشگاه شود به سرانجام برسانیم و دغدغه میلیون ها هوادار این دو باشگاه برطرف شود.

به گفته خاندوزی، استفاده از مدیریت های غیردولتی باید تکمیل شود که ما آرام آرام بخش های غیردولتی را برای مدیریت بنگاه های اقتصادی داشته باشیم.

کد خبر 846924 برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی سازمان خصوصی سازی ویژه ورزشی احسان خاندوزی- وزیر اقتصاد اقتصاد دولت سیزدهم وزارت نفت باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت