Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:10:18 GMT

نجاری: مسابقات جهانی پاریس برای ما اهمیت دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۸۶۴۱

نجاری: مسابقات جهانی پاریس برای ما اهمیت دارد

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان گفت: جزو اولین فدراسیون‌هایی هستیم که با رعایت پروتکل‌ها اردو‌ها را رسما آغاز می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نجاری در خصوص برگزاری ‌اردوهای آمادگی کمانداران در کیش و آبیک گفت: با توجه به وقفه 7 ماه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی اردوها، جزو اولین فدراسیون‌هایی هستیم که با رعایت پروتکل‌ها از امروز اردو را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه کمانداران در آزادی حاضر شدند و تست PCR از انها گرفته شد.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه باید با تعداد کمی اردوها را برگزار می‌کردیم، اردوها در دو شهر برگزار می‌شود و تیم کامپوند راهی آبیک قزوین و ریکرو راهی جزیره کیش خواهند شد و از فردا به صورت رسمی تمرینات آغاز می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان در خصوص رقابت‌های پیش روی این رشته تاکید کرد: با توجه به تقویم فدراسیون جهانی اولین رویداد رسمی فروردین 1400 در گواتمالا و سپس شانگهای چین است. در نهایت مسابقه‌ای که برای ما اهمیت دارد در خرداد ماه در پاریس است که سهمیه المپیک در آن توزیع می‌شود. امیدواریم بچه‌ها با حضور در این مسابقه بهترین نتیجه را کسب کنند.

پاکزاد: از کمانداران تست می‌گیریم تا مشکلی پیش نیاید

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان ایران بیشتر بخوانید... شعبانی‌بهار: برای کمانداران اردوی ماهیانه پیش‌بینی کردیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شعبانی‌بهار: برای کمانداران اردوی ماهیانه پیش‌بینی کردیم واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال مشخص شدند ۲ حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند ۳ اعلام سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال ۴ وضعیت نامعلوم کریمی و ناراحتی کاپیتان استقلال ۵ سعادتمند وعده داد؛ استقلالِ کهکشانی می‌سازم ۶ مسی: هرگز قصد نداشتم بارسلونا را به دادگاه بکشانم/ می‌مانم چون تنها راه رفتنم پرداخت غرامت ۷۰۰ میلیون یورویی بود ۷ حضور هافبک ماشین‌سازی در باشگاه استقلال ۸ اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد! مهمترین اخبار ورزشی جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال/ از جمع‌بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی قربانی: کار مدیران استقلال غیرحرفه‌ای بود/ تراکتور، استقلال را سوپرایز کرد پولادگر: انتخاب فدراسیونِ برتر جهان ثمره تلاش و همت خانواده بزرگ تکواندوست/ برگزاری سمینار علمی بین‌المللی گم شد! کریمی در آستانه جدایی از استقلال، چشمی و اسماعیلی نزدیک به تمدید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰ میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومان نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت کاهش "میزان موالید کشور" به کم‌ترین حد خود در ۵۰ سال گذشته!/ خاک‌ خوردن "سیاست‌های کلی خانواده" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان ایران تیراندازی با کمان ایران تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی


ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد.

  با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، پس از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران(نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان‌راد (مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

 
 

دیگر خبرها

  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست