Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس، اظهار کرد: از میان ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کننده در مرحله شهرستانی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، ۱۷۲ نفر شرکت کننده توانستند به مسابقات مرحله استانی راه یافته که این نفرات در ۳۶ رشته مهارتی با یکدیگر رقابت کردند.

حشمت کوشکی شرایط مسابقات امسال را متفاوت از سال‌های گذشته ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا آزمون مرحله استانی سال ۹۹ از ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه جاری و با رعایت دستور العمل های بهداشتی و در برخی از رشته‌های به صورت حضوری و در برخی دیگر به صورت غیر حضوری برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در مرحله کشوری به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقا سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر به منظور رشد و پرورش آنان است.

وی یادآوری کرد: در دوره قبلی مسابقات ملی مهارت تیم اعزامی استان فارس موفق به کسب ۳ نشان نقره، یک نشان برنز و ۶ دیپلم افتخار در رشته‌های رباتیک، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، جوشکاری، گل آرایی، آشپزی، کابینت ساز چوبی، طراحی صفحات وب و همچنین تبرید و تهویه شده بود.

کد خبر 5015956

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فنی و حرفه ای فارس مسابقات ملی مهارت محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه بازگشایی مدارس مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد