Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه قرآن و معارف سیما در محکومیت اهانت به ساحت مقدس مصحف شریف و پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ، بیانیه ای صادرکرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل  روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، شبکه قرآن و معارف سیما در بیانیه ای، اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن و پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و سوزاندن قرآن کریم‬ در سوئد را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن بیانیه به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
"یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ " سوره مبارکه صف آیه ۸

جسارت جنون آمیز و مشمئزکننده به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت تلویحی دولتهای اروپایی از این ماجرا، حادثه تلخ بزرگی است که نمی‌توان آن را تنها در حد یك حركت جاهلانه از سوی چند عنصر بی‌ارزش و مزدور به حساب آورد.
این یك اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است كه از سالها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور كار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.


اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، كتاب رحمت و حكمت و عدالت است. وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است كه در كنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله كنند.
شبکه قرآن و معارف سیما با محکومیت این اقدامات جاهلانه و تحریک آمیز ، اعلام می دارد کسانی که از این تندروی‌ها حمایت می‌کنند، مسئول کامل سیاست‌ها و اقدامات کینه‌توزانه علیه اسلام و مسلمانان هستند.


امید است با پیگیریهای مجدانه وزارت امور خارجه در اعتراض رسمی به دولتهای حامی، شاهد توقف این اقدامات و برخورد با عاملان و مسببان این جسارت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان باشیم.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: معنویت انسان و قرآن شبکه قرآن و معارف سیما معنویت شبکه قرآن و معارف سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن

یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان «گوستاو آدولف تورگ» در شهر مالمو، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

بیشتر بخوانید؛ تصویب لایحه ممنوعیت اهانت به قرآن کریم در پارلمان دانمارک

در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، فردی در حالی‌که پرچم رژیم صهیونیستی را به دور خود پیچیده و در حال اهانت به پرچم فلسطین است، مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قران کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

پلیس سوئد روز پنجشنبه اعلام کرد مجوز اهانت به قرآن کریم را صادر کرده است.

پیشتر نیز آتش‌زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم در سوئد با واکنش گسترده کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229374 برچسب‌ها اهانت به اسلام

دیگر خبرها

  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است.
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است