Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، روز جمعه دادگاهی در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا در حکمی اعلام کرد دولت ترامپ نباید کودکان مهاجران را در مکان‌هایی که مجوز ندارند و نظارتی بر روی آنها نیست نگه‌دارد و وزارت امنیت داخلی آمریکا باید خانه‌های موقت مناسبی را برای آنها فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا از زمان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ و پس از راهیابی به کاخ سفید، رویکردی خصمانه در قبال مهاجران اتخاذ و کودکان مهاجران را به بدترین شکل از والدینشان جدا کرد.

بیشتر بخوانید

تعداد کودکان مهاجر بازداشت‌شده در آمریکا رکورد زد بدرفتاری با کودکان مهاجر در بازداشتگاه‌های آمریکا ۴ کودک نوپا را روانه بیمارستان کرد!

با اینکه دادگاه فدرال در سال گذشته دستور داده بود که دولت ترامپ روند جداسازی کودکان مهاجران از والدینشان را متوقف کند، هنوز کودکان بسیاری وجود دارند که در شرایط نامناسب و به دور از خانواده‌های خود نگه داشته می‌شوند.

نامناسب بودن محل اسقرار کودکان و محروم نگه‌داشته شدن آنها از مراقبت‌های والدینشان در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، جان صدها کودک مهاجر را تهدید می کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ سیاست های مهاجرتی کودکان مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی کودکان غزه از تحصن ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کودکان فلسطینی با تجمع در مقابل بیمارستانی در اردوگاه «دیرالبلاح» در مرکز نوار غزه، با برافراشتن پلاکاردهایی از ابتکارات و تظاهرات همبستگی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا قدردانی کردند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، بنا بر آخرین برآوردها نیروهای پلیس آمریکا تاکنون بیش از ۱۶۰۰ دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در ۳۰ دانشگاه این کشور بازداشت کردند.

کد خبر 6094836

دیگر خبرها

  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا آماده سرکوب دانشجویان معترض شد
  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا خود را برای سرکوب دانشجویان آماده کرد
  • قدردانی کودکان غزه از تحصن ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و کانادا
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند